-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tredje generasjon CLS
Her er tredje generasjon Mercedes CLS på vei, nesten uten kamuflasje.
Bilen skal ikke på markedet før neste sommer. Likevel er såpass mye av kamuflasjen her skrellet bort at vi får et godt inntrykk av hvordan bilen vil se ut.
Og som forventet – vi har ingen overraskelser i vente. Tredje generasjon CLS er en evolusjon på andre generasjon, som i sin tur hadde mye til felles med originalen fra 2004.
Mercedes hevdet selv at de fant opp en ny klasse for firedørs coupéer ved lanseringen av sin første CLS. Den har jeg aldri gått på – for meg er denne en sedan med skrånende takbue og begrenset tilgang til bagasjerommet.
Flere modeller fra ulike produsenter har fulgt den samme oppskriften, både før og etter CLS. De fleste med en stor bakluke som gjør dem mer praktiske.
Tredje generasjon CLS får et mindre markant hofteparti enn forgjengerne, og LED baklyktene blir horisontale i stedet for vertikale som på dagens modell.
Under panseret får den tilsvarende oppdateringer som nye E- og S-Klasse med rekkeseksere i stedet for V6, både for bensin og diesel. Du kan lese våre inntrykk av de nye motorene her.
Shooting Brake utgaven – den stilige stasjonsvognen som kom på markedet for fem år siden – har hatt begrenset suksess, så nykommeren vil kun bli lansert i denne ene karosseriformen.