-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Kia og Daihatsu til Lillehammer
Lillehammer Bil startet med salg og service av bilmerkene Kia og Daihatsu fra nyttår. - Vi vil med dette dekke et nytt og spennende handelsområde, samtidig som vi etablerer et strategisk forhandlerpunkt i Gudbrandsdalen og Mjøsregionen, sier Dag Asbjørnsen, direktør for Kia og Daihatsu Norge.
Kia er i dag Europas raskest voksende bilmerke og skal selge 3 000 nye biler i Norge i 2006. I tillegg skal Daihatsu selge 1 000 biler på landsbasis.
- Etableringen av egen Kia- og Daihatsu-forhandler i Lillehammer er et ledd i denne satsningen, sier Dag Asbjørnsen.
Med økt etterspørsel etter firehjulstrekkere ser Kjell Åge Skyttermoen frem å selge Kia og Daihatsu.
- Kia og Daihatsu har nå et av markedets sterkeste modellprogram innen firehjulstrekk, noe som passer meget godt inn i vårt distrikt og kundekrets. Vi ser frem til å kunne tilby moderne og driftssikre firehjulstrekkere i en riktig prisklasse, sier Kjell Åge Skyttermoen i Lillehammer Bil. Han forventer seg mye av modellspekteret til både Kia og Daihatsu.
- Allerede første året skal vi selge ca. 50 nye Kia og Daihatsu. Lillehammer Bil har i dag en markedsandel på ca syv prosent av nybilsalget i regionen gjennom merkene Peugeot og Chrylser/Jeep. Med de nye merkene på plass, skal vi nå en markedsandel på 10 prosent, sier Kjell Åge Skyttermoen.