-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Dårlig kunnskap om dekk
Michelin avdekker store kunnskapshull om dekkbruk hos nordmenn.

Nå som mange har lagt om til sommerdekk, er det viktig å sjekke lufttrykket. Lufttrykket har stor betydning for styre- og bremseegenskaper, og for lavt lufttrykk fører til økt drivstofforbruk og større sjanse for punktering.
Selv om 91 prosent sjekker luftrykket når de skifter mellom sommer- og vinterhjul, er det kun én av ti nordmenn som sjekker det regelmessig. Dekkbransjens anbefaling er én gang i måneden.
Les også at riktig lufttrykk kan spare deg penger
Samtidig er det kun fem prosent av norske bilførere som er klar over at de dekkene med mest mønsterdybde skal på bakhjulene. Dette gjelder uavhengig av om bilen har for-, bak- eller firehjulstrekk.
- Har du de dårligste dekkene foran, vil du som bilfører ofte merke når hjulene er i ferd med å miste grepet, og du kan senke hastigheten og parere risikomomentet, sier Carl Stenson i Michelin.
Bare annenhver bilist svarte riktig på minste tillatte mønsterdybde for sommerdekk, noe som for øvrig er 1,6 mm. For vinterhjul er minste mønsterdybde 3 mm.
Undersøkelsen ble gjort av PFM Research på oppdrag fra Michelin.