-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dårlig kunnskap om dekk
Michelin avdekker store kunnskapshull om dekkbruk hos nordmenn.

Nå som mange har lagt om til sommerdekk, er det viktig å sjekke lufttrykket. Lufttrykket har stor betydning for styre- og bremseegenskaper, og for lavt lufttrykk fører til økt drivstofforbruk og større sjanse for punktering.
Selv om 91 prosent sjekker luftrykket når de skifter mellom sommer- og vinterhjul, er det kun én av ti nordmenn som sjekker det regelmessig. Dekkbransjens anbefaling er én gang i måneden.
Les også at riktig lufttrykk kan spare deg penger
Samtidig er det kun fem prosent av norske bilførere som er klar over at de dekkene med mest mønsterdybde skal på bakhjulene. Dette gjelder uavhengig av om bilen har for-, bak- eller firehjulstrekk.
- Har du de dårligste dekkene foran, vil du som bilfører ofte merke når hjulene er i ferd med å miste grepet, og du kan senke hastigheten og parere risikomomentet, sier Carl Stenson i Michelin.
Bare annenhver bilist svarte riktig på minste tillatte mønsterdybde for sommerdekk, noe som for øvrig er 1,6 mm. For vinterhjul er minste mønsterdybde 3 mm.
Undersøkelsen ble gjort av PFM Research på oppdrag fra Michelin.