-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
GKL blir Dunlop og får Sefac
Forvirret? Les videre: Gummi AS K. Lund & Co, etablert 1898, endrer nå navn til Dunlop Hiflex as, hvorunder GKL Bilverkstedutstyr er en selvstendig enhet. Dunlop Hiflex as blir sammen med sit svenske søsterselskap en enhet i Dunlop Hiflex Holding Group, et av Europas største produksjons- og distribusjonsselskap innenfor sine produktkategorier. Dunlop Hiflex Holding Group har hovedkontor i England og distribusjonsselskap i hele Skandinavia samt Tyskland, Belgia og England.
Thomas Holmsten (53) er utnevnt som administrerende direktør i Dunlop Hiflex as. Holmsten er også VD for det svenske søsterselskapet Dunlop Hiflex AB.
–Integrasjonen med vårt svenske søsterselskap og felles toppleder er et viktig utviklingstrinn for oss med hensyn til å trekke veksel på kostnadseffektive synergier innen innkjøp, logistikk, IT og økonomi, sier daglig leder Petter O. Solli (42) i GKL Bilverkstedutstyr.
Nylig inngikk GKL Bilverkstedutstyr også avtale med Sefac SA om import og salg av Sefac løfteprogram i Norge. Sefac har produksjon i Frankrike og eksporterer til 40 land. Firmaet er fra 2001 en del av den britiske gruppen TRIAP, som er spesialister på produksjon og service av heavy duty-utstyr.
Alle Sefacs løftere produseres i henhold til ISO 9002-standarden. Deres løftesøyler leveres med et nivileringsystem som de er alene om i verden, og som sørger for at søylene løfter med en innbyrdes nøyaktighet på +/÷ 6 mm.
Siden Løwener & Moen startet med import av Sefac-produkter på 60-tallet, er det solgt et betydelig antall løftere til brukere over hele Norge. Sefacs produktutvalg inneholder girkassejekker, hjulløftere, heavy duty firesøylere, løftesøyler og store spesialløftere for tog.
–Vi har en uttalt målsetting om å være markedsledere i Norge på løfteutstyr. Denne avtalen med Sefac gjør at vi, sammen med våre øvrige merker innen segmentet tunge kjøretøy, dekker alle behov i dette markedet. Sammen med våre allerede etablerte merkenavn som Hetra, JAB, Istobal, Nussbaum, Norlift, Omer, Zippo og Compac kan vi i samarbeid med våre kunder velge optimale løsninger på deres verksteder. Våre produkter innen løfteutstyr spenner fra ordinære tosøylede løftere til tyngre løfteutstyr for tanks og tog, sier Petter O. Solli.