-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Uniroyal Rallye 550

Uniroyal Rallye 550
Uniroyal Rallye 550
Tørt: I unnamanøveren krenger det like mye som Firestone-dekket, men det er lettere å redde fra en skrens. På de raske banerundene plasserer Uniroyal seg på den beste halvdelen. Selv om vi ligger på slippgrensen har det alltid litt mere bitt på forakselen, så du kan styre inn i svingen. Samtidig skrenser ikke bilen ut med bakenden, selv om det styres hardt inn i svingen.
Vått: Rundetiden er fin, men her virker det ikke som om Uniroyal-dekket biter så godt fast i underlaget som de beste dekkene. Til gjengjeld virker det meget stabilt i svingene, og det er et dekk som ligger akkurat midt i feltet. Likevel scorer det bare fire stjerner med et minus bak.