-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lystig Saleen uten gass
Saleen er eneste vest-kyst byggeren som stiller ut i Detroit. Det alene er grunn god nok til å bruke litt tid der. En annen, ganske god grunn, er at bilene hans er spennende.
Da Road & Track testet 575-hesters utgaven av Saleen S7 kalte dette bladet bilen for den raskeste de noensinne har testet. I Detroit sto 750 hesters utgaven! Men la oss begynne nedenfra.
Saleen har det med å gå løs på gamle Henrys modeller, og har en stund nå solgt sin egen utgave av Focus – N20 heter den. Men etter at de hadde solgt den et års tid oppdaget de at en rekke av kundene var veldig fornøyd med ytelse, fart og akselerasjon, uten noen gang å ha fyrt av lystgassen. Bilen var nemlig en nitro-utgave som skulle gi et skikkelig boost i hyggelig lag, men det viste seg altså ganske unødvendig i mange tilfeller.
Derfor lanserte de nå Focus S121, samme bilen, men uten lystgassen. Trimmet til 150 hester fra to-literen og ikke veldig dramatiske prestasjoner, men åpenbart nok. 24.000 dollar er 2.000 mindre enn med nitro-pakka og 12-tommers bremsene, den kølasvarte lakken og den spesielle grafikken er den samme.
Denne sto parkert ved siden av et par nye Mustanger. Det tok ikke Saleen lang tid å utvikle de nye Mustangene til S281-utgaver med motorer fra 325 til 400 hester, og her snakker vi bare V8 motorer selvfølgelig.
Men krembilen var altså S7. Da denne bilen ble lansert for så lenge siden som i 2002, var det den eneste gatetillate bilen i USA med mer enn 500 hester.
Sensasjon.
I dag? Knapt