-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Mekaniker
NAF Senter Molde
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Trondheim
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Klart for E-Klasse stasjonsvogn
Nå vises den i Frankfurt, og i november lanseres Mercedes-Benz E-Klasse stasjonsvogn. Prisene vil starte under 500.000 kroner.
Når den nye stasjonsvognen fra Mercedes-Benz lanseres i Norge 13. november, vil prisen for E 200 CDI for første gang starte under 500.000 kroner.
- Med en prisreduksjon på 65.000 kroner på volummodellen E 220 T CDI med automatgear, fremstår E-Klasse stasjonsvogn som meget konkurransedyktig i premiumsegmentet, sier Johnny Kristian Danielsen, direktør for Mercedes-Benz personbiler i Norge.
I tillegg til at Danielsen ikke legger skjul på at de har kommet godt ut av prisforhandlingene med fabrikken, kommer den nye prisen som et resultat av lavere forbruk, med tilhørende lavere CO2-utslipp, samt et lavere stasjonsvogntillegg enn før.
Salg i Norge
Alt i alt vil åtte motorvarianter være aktuelle for Norge, to av dem er tilgjengelig fra lanseringstidspunktet: E 220 T CDI og E 250 T CDI.
Fra januar 2010 kommer E 350 T CDI og E 350 - T begge med 4MATIC 4-hjulstrekk, og i februar er det klart for E 200 T CDI og E 200 T CGI.
Importøren regner med å selge mellom 800 og 900 E-Klasse stasjonsvogner i 2010, og hovedmodellene vil være E 200 CDI og 220 CDI.
Automatisk nivåregulering på bakakselen er standardutstyr, det vil si at bagasjerommet ligger på samme nivå uansett lastmengde.
Under navnet Direct Control er den nye hjulopphenget kombinert med adaptivt dempersystem.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT