-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Dal
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Kunderådgiver
Toyota Østfold AS
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
-
Administrerende direktør
Motor Forum AS, Bergen
-
Sales Specialist
Axalta Coating Systems Norway AS
Klart for E-Klasse stasjonsvogn
Nå vises den i Frankfurt, og i november lanseres Mercedes-Benz E-Klasse stasjonsvogn. Prisene vil starte under 500.000 kroner.
Når den nye stasjonsvognen fra Mercedes-Benz lanseres i Norge 13. november, vil prisen for E 200 CDI for første gang starte under 500.000 kroner.
- Med en prisreduksjon på 65.000 kroner på volummodellen E 220 T CDI med automatgear, fremstår E-Klasse stasjonsvogn som meget konkurransedyktig i premiumsegmentet, sier Johnny Kristian Danielsen, direktør for Mercedes-Benz personbiler i Norge.
I tillegg til at Danielsen ikke legger skjul på at de har kommet godt ut av prisforhandlingene med fabrikken, kommer den nye prisen som et resultat av lavere forbruk, med tilhørende lavere CO2-utslipp, samt et lavere stasjonsvogntillegg enn før.
Salg i Norge
Alt i alt vil åtte motorvarianter være aktuelle for Norge, to av dem er tilgjengelig fra lanseringstidspunktet: E 220 T CDI og E 250 T CDI.
Fra januar 2010 kommer E 350 T CDI og E 350 - T begge med 4MATIC 4-hjulstrekk, og i februar er det klart for E 200 T CDI og E 200 T CGI.
Importøren regner med å selge mellom 800 og 900 E-Klasse stasjonsvogner i 2010, og hovedmodellene vil være E 200 CDI og 220 CDI.
Automatisk nivåregulering på bakakselen er standardutstyr, det vil si at bagasjerommet ligger på samme nivå uansett lastmengde.
Under navnet Direct Control er den nye hjulopphenget kombinert med adaptivt dempersystem.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT