-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Toppløs E-Klasse avkledd
Nå som vi har hilst på de øvrige medlemmene i nye Mercedes E-Klasse, er det på tide å presentere bilder av en helt åpen E-Klasse Cabriolet.
Vi har vist bilder av denne modellen tidligere (KLIKK HER), men da har føreren sittet trygt og lunt under den automatiske hardtop’en. Derfor er det en fornøyelse å vise bilen i en mer sommerlig modus, med taket godt forvart under et deksel.
LES: Vi har kjørt nye E-Klasse stasjonsvogn
Vi ser at bilen har fått en solid ramme rundt frontruta, mens en litt forlenget bakstuss gir plass til oppbevaring av taket når man foretrekker å benytte himmelen som tak.
E-Klasse Cabriolet har vokst i forhold til CLK, modellen den erstatter. Likevel deler den fortsatt plattform med C-Klasse – det samme som for øvrig gjelder E-Klasse Coupé som kom på markedet like før sommeren.
LES OGSÅ: Her er E-Klasse Coupé
Den offisielle lanseringen er neppe langt unna, for i følge den norske importøren skal de første bilene være i landet på tampen av inneværende år. Men særlig mye åpen kjøring blir det neppe før vårsola gjør sin entré.
Dermed velger Mercedes å følge i sporet til BMW og benytte en automatisk avtagbar hardtop, også i denne klassen. Den tredje av de tyske prestisjemerkene, Audi, er dermed den eneste som tviholder på at cabriolet skal utstyres med stofftak.
LES: Toppløs komfortabel kjøreglede