-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Toppløs E-Klasse avkledd
Nå som vi har hilst på de øvrige medlemmene i nye Mercedes E-Klasse, er det på tide å presentere bilder av en helt åpen E-Klasse Cabriolet.
Vi har vist bilder av denne modellen tidligere (KLIKK HER), men da har føreren sittet trygt og lunt under den automatiske hardtop’en. Derfor er det en fornøyelse å vise bilen i en mer sommerlig modus, med taket godt forvart under et deksel.
LES: Vi har kjørt nye E-Klasse stasjonsvogn
Vi ser at bilen har fått en solid ramme rundt frontruta, mens en litt forlenget bakstuss gir plass til oppbevaring av taket når man foretrekker å benytte himmelen som tak.
E-Klasse Cabriolet har vokst i forhold til CLK, modellen den erstatter. Likevel deler den fortsatt plattform med C-Klasse – det samme som for øvrig gjelder E-Klasse Coupé som kom på markedet like før sommeren.
LES OGSÅ: Her er E-Klasse Coupé
Den offisielle lanseringen er neppe langt unna, for i følge den norske importøren skal de første bilene være i landet på tampen av inneværende år. Men særlig mye åpen kjøring blir det neppe før vårsola gjør sin entré.
Dermed velger Mercedes å følge i sporet til BMW og benytte en automatisk avtagbar hardtop, også i denne klassen. Den tredje av de tyske prestisjemerkene, Audi, er dermed den eneste som tviholder på at cabriolet skal utstyres med stofftak.