-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Lorinsers nye E-Klasse
Lorinser er en av tunerne som har spesialisert seg på Mercedes. Nå presenterer de sin vri på ny E-Klasse.
Det tyske firmaet har allerede klar sin spesialutgave av nye E-Klasse sedan. Samtidig viser de skisser på hvordan de tenker å kle opp den første nye E-Klasse Coupé på 13 år.
Begge modellene stikker seg ut via den svartlakkerte grillen. Men det er også en rekke aerodynamiske detaljer som gir modellene et mer aggressivt uttrykk enn de som kommer rett fra samlebåndet i Stuttgart.
Ta for eksempel frontspoileren, sideskjørtene og den elegante hekkspoileren. Eller de blanke elementene som er lagt inn i midten av de nedre regioner foran og bak. Lydbildet besørges av fire rør – to på hver side.
Lorinser kan også sørge for økt effekt. En E500 yter etter behandling 435 hk mot de originale 388. Maks dreiemoment økes fra 530 til 570 Newtonmeter. Og den berømmelige sperra er forsvunnet som dugg for solen – her er potensiell toppfart 280 km/t.
Nye kamaksler, eksosanlegg og modifisering av CPU gir den ekstra effekten. Om utgangspunktet er en av dieselmodellene, kan også Lorinser tilby sine tjenester.
Sportschassis som reduserer bakkeklaringen sørger for at ytelsene fintunes i takt med utseendet.