-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
Lorinsers nye E-Klasse
Lorinser er en av tunerne som har spesialisert seg på Mercedes. Nå presenterer de sin vri på ny E-Klasse.
Det tyske firmaet har allerede klar sin spesialutgave av nye E-Klasse sedan. Samtidig viser de skisser på hvordan de tenker å kle opp den første nye E-Klasse Coupé på 13 år.
Begge modellene stikker seg ut via den svartlakkerte grillen. Men det er også en rekke aerodynamiske detaljer som gir modellene et mer aggressivt uttrykk enn de som kommer rett fra samlebåndet i Stuttgart.
Ta for eksempel frontspoileren, sideskjørtene og den elegante hekkspoileren. Eller de blanke elementene som er lagt inn i midten av de nedre regioner foran og bak. Lydbildet besørges av fire rør – to på hver side.
Lorinser kan også sørge for økt effekt. En E500 yter etter behandling 435 hk mot de originale 388. Maks dreiemoment økes fra 530 til 570 Newtonmeter. Og den berømmelige sperra er forsvunnet som dugg for solen – her er potensiell toppfart 280 km/t.
Nye kamaksler, eksosanlegg og modifisering av CPU gir den ekstra effekten. Om utgangspunktet er en av dieselmodellene, kan også Lorinser tilby sine tjenester.
Sportschassis som reduserer bakkeklaringen sørger for at ytelsene fintunes i takt med utseendet.