-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
En skjult Fiesta
Dette er tidlige bilder av en ny Fiesta sedan. Den bilen får du neppe se på norske skilter.
Smak og behag
Nå er det klart at en innpakket prototyp ikke har som formål å sende positive signaler om sitt utseende, snarere tvert imot. Den er godt pakket inn fordi den er helt nødt til av og til kjøre på vanlig vei for å foreta realistiske tester.
Meld deg på og motta gratis nyhetsbrev hver dag
Mye tyder på at utseendet på den ferdige bilen blir ganske likt på 4-dørsutgaven av konseptbilen Verve, og den så jo slett ikke så verst ut da den sto i Kina i fjor høst.
Hos oss er det kombikupé som er mest aktuelt, og da primært utgaven med fem dører. Men i USA, Sør-Amerika, Øst- og Syd-Europa samt Asia er det små sedaner som står på dagsordenen. I USA forventes en ny Fiesta i 2010 da som en 2011-modell.
VÅR FIESTA DEBUTERTE I GENÈVE
Produksjonen for de amerikanske kontinentene vil trolig finne sted i Mexico eller Brasil hvor Ford har egne anlegg.
Med stor sannsynlighet vil det også bli produsert biler lokalt i Asia (Kina) og muligens i Øst-Europa. Nye Fiesta blir med andre ord en ganske så global bilmodell.