-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
En skjult Fiesta
Dette er tidlige bilder av en ny Fiesta sedan. Den bilen får du neppe se på norske skilter.
Smak og behag
Nå er det klart at en innpakket prototyp ikke har som formål å sende positive signaler om sitt utseende, snarere tvert imot. Den er godt pakket inn fordi den er helt nødt til av og til kjøre på vanlig vei for å foreta realistiske tester.
Meld deg på og motta gratis nyhetsbrev hver dag
Mye tyder på at utseendet på den ferdige bilen blir ganske likt på 4-dørsutgaven av konseptbilen Verve, og den så jo slett ikke så verst ut da den sto i Kina i fjor høst.
Hos oss er det kombikupé som er mest aktuelt, og da primært utgaven med fem dører. Men i USA, Sør-Amerika, Øst- og Syd-Europa samt Asia er det små sedaner som står på dagsordenen. I USA forventes en ny Fiesta i 2010 da som en 2011-modell.
VÅR FIESTA DEBUTERTE I GENÈVE
Produksjonen for de amerikanske kontinentene vil trolig finne sted i Mexico eller Brasil hvor Ford har egne anlegg.
Med stor sannsynlighet vil det også bli produsert biler lokalt i Asia (Kina) og muligens i Øst-Europa. Nye Fiesta blir med andre ord en ganske så global bilmodell.