-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Liten hissigpropp
Ford har foreløpig nøyd seg med nøkternt motoriserte utgaver av Fiesta, men nå ser det ut som de har andre planer.
Riktignok hadde Ford en ST-versjon av forrige Fiesta, men i dag har de ikke noe å stille opp med mot Opels Corsa OPC og VWs Polo GTI.
LES: Vår prøvekjøring av Polo GTI
Men snart blir det en endring på det – her er en prototyp på nye Fiesta ST under testing på Nordsløyfa.
Bilen har minimalt med maskering, så vi ser tydelig at den får en aggressiv front, diffusor integrert i bakre støtfanger og en diskret bakspoiler i tillegg til spesielle felger.
Mens forgjengeren hadde en 2,0-liter med 150 hk, får den nye modellen en turboladet 1,6-liters bensinmotor med 177 hk som er vesentlig nøysommere når det kommer til forbruk og utslipp.
Fiesta ST kan godt være en av de mange nyhetene som skal debutere i Frankfurt neste måned.