-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Liten hissigpropp
Ford har foreløpig nøyd seg med nøkternt motoriserte utgaver av Fiesta, men nå ser det ut som de har andre planer.
Riktignok hadde Ford en ST-versjon av forrige Fiesta, men i dag har de ikke noe å stille opp med mot Opels Corsa OPC og VWs Polo GTI.
LES: Vår prøvekjøring av Polo GTI
Men snart blir det en endring på det – her er en prototyp på nye Fiesta ST under testing på Nordsløyfa.
Bilen har minimalt med maskering, så vi ser tydelig at den får en aggressiv front, diffusor integrert i bakre støtfanger og en diskret bakspoiler i tillegg til spesielle felger.
Mens forgjengeren hadde en 2,0-liter med 150 hk, får den nye modellen en turboladet 1,6-liters bensinmotor med 177 hk som er vesentlig nøysommere når det kommer til forbruk og utslipp.
Fiesta ST kan godt være en av de mange nyhetene som skal debutere i Frankfurt neste måned.