-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tett blant Ford-forhandlerne
Nå som også Sandefjord Auto er overtatt av Greaker Bil kan man virkelig begynne å spekulere på hva som egentlig skjer med Ford for tiden. Begynner det å bli alt for tett mellom de store?

Så har vi de nye elementene. Som at flere av disse nå også får i hvert fall Mazda. At det blir tettere bånd mellom Volvo og Ford (pluss Mazda) – ryktene om at Bilia også er på vei som Ford-forhandler blir også stadig sterkere.
I Oslo ser vi at Røhne og Selmer øker markedsandelen, og hvis Bilia også skal starte med Ford i hovedstaden blir det ganske spennende å se hva som skjer med neste høsts nye 5000 kvadratmeter store nye (Stenshagen og Sulland) Ford-forhandler på Alnabru.
Det er selvfølgelig også et spørsmål om hva dette vil gjøre med Renault. Renaults markedsandel akkurat nå er en skandale, merket burde ha et potensiale som Peugeot og Citroën samlet – minst. Volvo-forhandlere som tror de kan glemme Renault og automatisk få Mazda som erstatning, har en og annen stygg overraskelse i vente.
Muligens vil Ford-kartet være meget klarere ved årsskiftet. Muligens vi også de andre Ford-brikkene (Mazda og Volvo) være stilt opp på en helt annen måte på et helt nytt brett. I så fall burde det være noen i Stockholm som fikk sparken. For mens dette Ford-spillet har foregått etter backgammon-prinsippet (halvparten ad hoc, halvparten suveren strategi og langsiktig tenking) har den Saab-dominerte gruppen i Sverige latt det ene GM-toget etter det andre gå, fullstendig tomt.