-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Oppdatert Mustang
Om ikke lenge kommer en ansiktsløftet Ford Mustang. Her er den knipset i Dearborn, men i europeisk innpakning.
Ford Mustang har fått en varm velkomst i Europa, ikke minst i Tyskland hvor den har mottatt mye heder i tillegg til å være et yndet objekt for tunere.
Nå skal den gjennom en midtlivs-oppdatering, og her er en nærmest umaskert bil ute på test i nærheten av Ford-anlegget i Dearborn.
Blant endringene er oppdatert grill samt nye lys foran og bak, samt modifisert chassis og nye interiørdetaljer.
Den har også fått nytt sikkerhetsutstyr – blant annet automatisk nødbrems – etter en miserabel kollisjonstest hos EuroNCAP tidligere i år.
I USA er det V8-utgaven som dominerer salget, men i Europa velger de fleste den firesylindrede 2,3-literen med 317 hester. Til sammenligning har V8-eren 421 hk.
En 10-trinns automatgirkasse skal nå tilbys i kombinasjon med begge motorene, og kanskje kan den gjøre biler med automat mer attraktive.
I dag er nemlig tillegget for automat på en firesylindret Mustang hele 130.000 kroner, enten du velger den lukkede eller cabrioleten. Og da har faktisk produsenten sponset deg, for avgifts-differansen er på over 142.000 kroner!
Velger du V8 er prisen den samme med manuell og automatkasse. Her slipper nemlig automatkassen ut mindre CO2 enn den manuelle slik at avgiftene blir lavere.
Hittil i år er det ifølge OFV registrert 12 nye Mustang, mot 35 i samme periode i fjor.
Samtidig er modellen svært populær å importere brukt – 93 brukte Mustang i forskjellige aldersgrupper er registrert hittil i år, mot 57 samme periode i fjor. De fleste av disse er fra 2008 og tidligere, så det er nok mange godt voksne som realiserer en gammel drøm.