-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Når Aygo blir for stor
Snart er Aygo Norgesklar, men Toyota tenker også på dem som bor virkelig trangt og trenger en enda mer kompakt bil.
Det er storbymennesker Toyota har i tankene når de presenterer Endo på årets IAA-utstilling. Den er tegnet av det europeiske designstudioet ED2, og på tross av en beskjeden lengde på bare tre meter, har den plass til fire personer og bagasje. En høyde på 1,52 og en bredde på 1,69 skal gjøre innerommet relativt rommelig.
Interiøret er også fleksibelt med avanserte teknologiske løsninger. Dørene er dobbelthengslet slik at de enkelt kan åpnes og lukkes selv i trange omgivelser. En stor informasjonsskjerm strekker seg i hele dashbordets bredde og viser i tillegg til målere, navigasjon, audio- og klimafunksjoner også informasjon om e-mail og Internett.
Passasjersetet foran kan flyttes i fire retninger og vendes forover, bakover eller til sidene. Dette gir lettere adkomst til baksetet samtidig som det muliggjør plassering av bagasje. Bakseteryggene kan roteres og løftes ut, og hele interiøret kan dermed skreddersys for den enkelte situasjon.
Toyota viser også sin i-unit i Frankfurt, men den har vi allerede omtalt her på BilNorge.