-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedsfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Når Aygo blir for stor
Snart er Aygo Norgesklar, men Toyota tenker også på dem som bor virkelig trangt og trenger en enda mer kompakt bil.
Det er storbymennesker Toyota har i tankene når de presenterer Endo på årets IAA-utstilling. Den er tegnet av det europeiske designstudioet ED2, og på tross av en beskjeden lengde på bare tre meter, har den plass til fire personer og bagasje. En høyde på 1,52 og en bredde på 1,69 skal gjøre innerommet relativt rommelig.
Interiøret er også fleksibelt med avanserte teknologiske løsninger. Dørene er dobbelthengslet slik at de enkelt kan åpnes og lukkes selv i trange omgivelser. En stor informasjonsskjerm strekker seg i hele dashbordets bredde og viser i tillegg til målere, navigasjon, audio- og klimafunksjoner også informasjon om e-mail og Internett.
Passasjersetet foran kan flyttes i fire retninger og vendes forover, bakover eller til sidene. Dette gir lettere adkomst til baksetet samtidig som det muliggjør plassering av bagasje. Bakseteryggene kan roteres og løftes ut, og hele interiøret kan dermed skreddersys for den enkelte situasjon.
Toyota viser også sin i-unit i Frankfurt, men den har vi allerede omtalt her på BilNorge.