-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Forsmak på elbil fra Mini
Mini gir oss et første innblikk i en elektrisk fremtid når de viser sitt Electric Concept på bilutstillingen i Frankfurt om et par uker.
Mini har alltid vært kjent for sine sporty og urbane kjøreegenskaper. Det er en arv som forplikter, men også lover godt for den kommende elbilen.
– Den ikoniske designen, den frekke sporty looken og ikke minst gokart-følelsen bak rattet som mange elsker Mini for, er en del av oppskriften også i elbilen som skal på markedet i 2019, lover Marius Tegneby, kommunikasjonsdirektør i BMW Group Norge.
Det er snart ti år siden Mini lanserte sitt første elektriske konsept, Mini E, og BilNorge var blant de første medier som kjørte bilen.
Modellen ble i sin tid produsert i 600 eksemplarer, og ble brukt for å samle den kunnskapen man trengte for å produsere en komplett elektrisk bil.
Denne kunnskapen la grunnlaget for utviklingen av BMW i3 som har vært BMWs norske bestselger de siste årene og som hittil i år er Norges mest solgte elbil.
Konseptbilen er basert på tredørsutgaven av Mini, men vi kan nok regne med at produksjonsutgaven får sitt eget formspråk.
Dessuten vil BMW utnytte all kunnskap de har tilegnet seg gjennom i-modellene til å redusere vekt og oppnå maksimal rekkevidde.