-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Forsmak på elbil fra Mini
Mini gir oss et første innblikk i en elektrisk fremtid når de viser sitt Electric Concept på bilutstillingen i Frankfurt om et par uker.
Mini har alltid vært kjent for sine sporty og urbane kjøreegenskaper. Det er en arv som forplikter, men også lover godt for den kommende elbilen.
– Den ikoniske designen, den frekke sporty looken og ikke minst gokart-følelsen bak rattet som mange elsker Mini for, er en del av oppskriften også i elbilen som skal på markedet i 2019, lover Marius Tegneby, kommunikasjonsdirektør i BMW Group Norge.
Det er snart ti år siden Mini lanserte sitt første elektriske konsept, Mini E, og BilNorge var blant de første medier som kjørte bilen.
Modellen ble i sin tid produsert i 600 eksemplarer, og ble brukt for å samle den kunnskapen man trengte for å produsere en komplett elektrisk bil.
Denne kunnskapen la grunnlaget for utviklingen av BMW i3 som har vært BMWs norske bestselger de siste årene og som hittil i år er Norges mest solgte elbil.
Konseptbilen er basert på tredørsutgaven av Mini, men vi kan nok regne med at produksjonsutgaven får sitt eget formspråk.
Dessuten vil BMW utnytte all kunnskap de har tilegnet seg gjennom i-modellene til å redusere vekt og oppnå maksimal rekkevidde.