-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Keinath fra EDAG
En av de virkelig nye bilene i Geneve var et EDAG-design bygget av Keinath på Opel V6 basis. Hørtes det kjedelig ut? Det er det langt fra.
Én sommer holdt kanskje gleden, men så begynte det virkelig å knirke, frontruten å sprekke, og taket ble vanskelig å få på. Den, og de gamle cabrioletene på K-Chrysler basis er ganske fjernt fra ønske-brukt.
Men Keinath har alltid vært på Geneve-utstillingen, enten med produksjonsbiler, eller med rene prototyper. Og i stadig økende grad av en påtagelig økende kvalitet. Både teknisk og estetisk. Årsaken er ganske enkel: et stort tysk engineering-firma, som leverer til verdens bilbransje, bruker Keinath som visittkort. EDAG tegner og konstruerer den, og så bygger Keinath den. Noen ganger i ett eksemplar – som fjorårets lekre firedørs limousine, noen ganger i hundrevis, som den p.t. aktuelle GT/R. med nedsenkbart ståltak.
Årets modell er også ment å bli en produksjonsmodell. En lekker 2+2 coupé med mini-Astonpreg forfra og mini-Ferraripreg bakfra, men allikevel med en helt egen personlighet. Tidløs vakker kaller skaperne dette designet, og forteller om 1320 kg, 428x184x123 cm og 220 hester fra 3,2 literen og nulltilhundre på 6,3 med manuell kasse og 248 km/t. Mens dette var EDAG-utgangspunktet er Opel-spesialist Keinath allerede i gang med å skohorne en V-åtter inn i denne bilen.
I gamle dager hadde tyskerne et merke som het Bitter, som foredlet Opeler – noen av dem er klassikere i dag. Sakte og sikkert begynner Keinath/EDAG å få den samme posisjonen.