-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Keinath fra EDAG
En av de virkelig nye bilene i Geneve var et EDAG-design bygget av Keinath på Opel V6 basis. Hørtes det kjedelig ut? Det er det langt fra.
Én sommer holdt kanskje gleden, men så begynte det virkelig å knirke, frontruten å sprekke, og taket ble vanskelig å få på. Den, og de gamle cabrioletene på K-Chrysler basis er ganske fjernt fra ønske-brukt.
Men Keinath har alltid vært på Geneve-utstillingen, enten med produksjonsbiler, eller med rene prototyper. Og i stadig økende grad av en påtagelig økende kvalitet. Både teknisk og estetisk. Årsaken er ganske enkel: et stort tysk engineering-firma, som leverer til verdens bilbransje, bruker Keinath som visittkort. EDAG tegner og konstruerer den, og så bygger Keinath den. Noen ganger i ett eksemplar – som fjorårets lekre firedørs limousine, noen ganger i hundrevis, som den p.t. aktuelle GT/R. med nedsenkbart ståltak.
Årets modell er også ment å bli en produksjonsmodell. En lekker 2+2 coupé med mini-Astonpreg forfra og mini-Ferraripreg bakfra, men allikevel med en helt egen personlighet. Tidløs vakker kaller skaperne dette designet, og forteller om 1320 kg, 428x184x123 cm og 220 hester fra 3,2 literen og nulltilhundre på 6,3 med manuell kasse og 248 km/t. Mens dette var EDAG-utgangspunktet er Opel-spesialist Keinath allerede i gang med å skohorne en V-åtter inn i denne bilen.
I gamle dager hadde tyskerne et merke som het Bitter, som foredlet Opeler – noen av dem er klassikere i dag. Sakte og sikkert begynner Keinath/EDAG å få den samme posisjonen.