-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Helt ny Avensis Verso til Geneve
Det er klart Toyota måtte ha med en ny bilmodell til Geneve, for det er jo snart gått fire uker siden sist vi omtalte en nyhet fra dem. Avensis Verso er en flerbruksbil bygget på en helt ny plattform.

Det blir den laveste i Toyotas rekke av flerbruksbiler, og i størrelse ligger den mellom Picnic og Previa når den kommer på det norske markedet rett over sommerferien. Med en høyde på 1,66m er den 11cm lavere enn Previa men noe høyere enn Picnic. Lengden på 4,65m er omtrent midt mellom de to og det samme gjelder bredden på 1,76m.
Interiøret er, som seg hør og bør for en flerbruksbil, svært fleksibelt med hensyn til passasjerer og bagasje. Den kan leveres som fem- , seks- eller syvseter med opptil tre seterader.
I startfasen vil Avensis Verso bli levert med to alternative motorer, en 2-liters VVT-i bensinmotor med 150hk og en 2-liters D-4D dieselmotor som yter 116hk med et dreiemoment på solide 250 Nm og et oppgitt snittforbruk på 0,65 liter på mila.
Avensis Verso er designet i Europa ved Toyotas eget designsenter ED2. Som nevnt kommer den til Norge først utpå høsten, og prisene er derfor ikke klare enda. Men for at du skal få en indikasjon nevner vi at Picnic koster fra 316.000 som personbil (den selges ikke som varebil). Avensis Verso blir nok noe dyrere enn den.
Fra før har som kjent Toyota sin populære Yaris Verso som minstemann blant flerbruksbilene. Og i forbindelse med Detroit fortalte vi om Matrix som er bygget på den nye Corolla plattformen. (Klikk her for å lese.) Det er vel ikke utenkelig at også den finner veien til Norge etter hvert!
Stort bilde forfra
Stort bilde bakfra