-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Helt ny Avensis Verso til Geneve
Det er klart Toyota måtte ha med en ny bilmodell til Geneve, for det er jo snart gått fire uker siden sist vi omtalte en nyhet fra dem. Avensis Verso er en flerbruksbil bygget på en helt ny plattform.

Det blir den laveste i Toyotas rekke av flerbruksbiler, og i størrelse ligger den mellom Picnic og Previa når den kommer på det norske markedet rett over sommerferien. Med en høyde på 1,66m er den 11cm lavere enn Previa men noe høyere enn Picnic. Lengden på 4,65m er omtrent midt mellom de to og det samme gjelder bredden på 1,76m.
Interiøret er, som seg hør og bør for en flerbruksbil, svært fleksibelt med hensyn til passasjerer og bagasje. Den kan leveres som fem- , seks- eller syvseter med opptil tre seterader.
I startfasen vil Avensis Verso bli levert med to alternative motorer, en 2-liters VVT-i bensinmotor med 150hk og en 2-liters D-4D dieselmotor som yter 116hk med et dreiemoment på solide 250 Nm og et oppgitt snittforbruk på 0,65 liter på mila.
Avensis Verso er designet i Europa ved Toyotas eget designsenter ED2. Som nevnt kommer den til Norge først utpå høsten, og prisene er derfor ikke klare enda. Men for at du skal få en indikasjon nevner vi at Picnic koster fra 316.000 som personbil (den selges ikke som varebil). Avensis Verso blir nok noe dyrere enn den.
Fra før har som kjent Toyota sin populære Yaris Verso som minstemann blant flerbruksbilene. Og i forbindelse med Detroit fortalte vi om Matrix som er bygget på den nye Corolla plattformen. (Klikk her for å lese.) Det er vel ikke utenkelig at også den finner veien til Norge etter hvert!