-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Range Rover Velar
Range Rover har til hensikt å fylle en nisje når de lanserer Velar på Genève-utstillingen.
Den nye modellen skal tette gapet mellom Evoque og Range Rover Sport. Den er basert på samme plattform som Jaguar F-Pace, og vil trolig konkurrere mot sportslige modeller som BMW X6 / X4, Mercedes GLE / GLC Coupé og Porsche Macan.
Med en lengde på rundt 470 cm havner den mellom nisjene de tyske produsentene opererer i. To pluss to seter blir trolig standard, men de som ønsker kan bytte ut de separate baksetene med en treseter.
Velar vil trolig sette nye standarder for Range Rover med hensyn til interiørdesign og infotainment.
Eksteriøret blir luksuriøst og sporty med et langt panser og en coupé-aktig takbue som skrår ned mot bakluka.
Drivlinjene blir slik vi kjenner dem fra øvrige Range Rover-modeller – en miks av 4- og 6-sylindrede motorer med vekt på diesel.
Et hybrid alternativ er nok også med i planene, og muligens en helelektrisk versjon basert på Jaguars kommende I-Pace som skal på markedet neste år.
Selv om navnet Velar er nytt for de fleste av oss, er det velbrukt internt hos Land Rover – det ble nemlig benyttet på prototypene som førte frem til den originale Range Rover på slutten av 1960-tallet.
Navnet er utledet fra det latinske «velare» som betyr å skjule eller dekke over noe. Land Rover skjuler også de fleste detaljer for oss frem til avdukingen i Genève om et par uker.