-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Kamiq – hva skjer?
Interessen for den nye SUV-en fra Skoda som skal avdukes i Genève har vært skyhøy. Nå har våre fotografer sett den ekte varen på veien, og den ser ikke spesielt sexy ut.
Bildene viser to nærmest umaskerte biler, og for å være ærlig syns jeg de ser grå og kjedelige ut, langt fra like sexy som konseptbilen Vision X vi møtte for et år siden og skissene Skoda har sendt ut som teasere.
Bildene antyder en SUV som har svært mye til felles med Scala – modellen som skal erstatte Rapid, Skodas innstegsmodell. Rasjonell, men gørr kjedelig.
Vi får håpe den lette maskeringen på disse bilene er der for å villede oss, og at bilen vi møter i Genève om noen uker blir helt annerledes. Det skal ikke store grepene til for å lykkes med det. Andre lykter kan for eksempel gjøre underverker.
Les også: Kamiq på innsiden
Det vi vet om bilen er at den med en lengde på rett under 4,30 meter blir større enn søskenmodellene Volkswagen T-Cross og Seat Arona. Men i forhold til Scala blir den både kortere og får mindre bagasjerom.
Ved introduksjonen får Kamiq tradisjonelle drivlinjer, 3-sylindrede 1,0-litere og firesylindrede 1,5-litere.
Det er antydet norsk lansering på ettersommeren, men vi forventer flere detaljer når vi møter Skoda-folket i Genève neste måned.