-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her er neste generasjon GLC
Selv om Mercedes satser tungt på elbiler i årene fremover, har de også nye fossilmodeller under utvikling. Bilen på bildene skal erstatte en norsk volumselger.
Det er neste generasjon GLC våre fotografer har kommet over her. Dagens modell kom ny i 2016 og fikk et ansiktsløft i fjor. Dermed kan vi forvente en helt ny modell i løpet et års tid.
Nykommeren ser ut til å vokse litt, trolig for å gi bedre innvending plass samtidig som den øker avstanden noe til 7-seteren GLB.
Likevel vil den fortsatt befinne seg i samme segment hvor den konkurrerer mot modeller som Audi Q5, BMW X3 og Volvo XC60 for å nevne de viktigste blant europeerne.
Proporsjonene har også endret seg – panseret er noe strukket mens taklinjen er senket for å gi bilen et slankere og mer sportslig design enn dagens modell.
Bilen skal bygges på samme plattform som nye C-Klasse, dog i en versjon som er spesielt tilpasset SUV-er. Plattformen sørger for betydelig vektreduksjon siden den inneholder mer aluminium enn tidligere.
Basismotorene vil blir 2-liters firere med en eller annen form for elektrifisering. For Norges del er det viktig at det kommer en ladbare hybrid med god rekkevidde som kan ta over suksessen etter forgjengeren.
Selv toppmodellen Mercedes-AMG GLC63 vil trolig benytte en firer med turbo i kombinasjon med elmotorer som sørger for minst like mye krefter som forgjengeren.
En GLC Coupé vil trolig følge noen måneder etter SUV-en, mens en elektrisk EQC også er under utvikling på en dedikert elbilplattform.