-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Litt større, men mye lettere
Det går ikke på bekostning av størrelsen når neste generasjon Range Rover skal slankes flere hundre kilo.
Selv om disse bilene er godt kamuflert, kan våre spionfotografer bekrefte at dette er prototyper i det endelige karosseriet – ikke såkalt bastarder med blanding av gamle og nye komponenter som vi har sett tidligere.Blant elementene som synes er store frontlykter og en lett skrånende takbue. Fotografene rapporterer også at bilen ser større ut enn forgjengeren, noe som indikerer bedre plass til passasjerer og bagasje.LES OM: Overraskelser fra Land RoverMotoralternativene vil nok følge omtrent samme mønster som i dag, utviklet i samarbeid med søsterfirma Jaguar.Trolig vil det også komme en hybrid modell basert på konseptbilen Land_e som sto i Genève allerede i 2006.LES: Mer om Land_eDet er foreløpig sparsomt med offisiell informasjon, men Range Rover skal få et chassis i aluminium som er utviklet av Jaguar. Den nye skal kunne bli nærmere 400 kg lettere enn dagens modell når den kommer på markedet om et års tid.