-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Zagatos retroMaser
Zagatos karosserier på Maserati var bilverdenens svar på matadorens bukser. Nå har de gjentatt bedriften.
Ikke noe satt så tett rundt mennesker, mekanikk og ramme som et Zagato-karosseri. Og få designelementer er blitt så ikoniske som Zagatos bulker i taket, for at føreren skulle få plass til nøtta – uten at det skulle gå dramatisk ut over frontarealet.
A6 G fra 1954, med Zagato-aluminium trukket rundt, er vel en av de nydeligste Maseratier noensinne. Den var utgangspunktet da Paolo Boffi tok med sin nye GS Spyder til verksteder i Rho, rett utenfor Milano, og ba Zagato gjøre en rekreasjon.
Paolo Boffi tilhører den gruppen mennesker som ikke behøver spørre om det koster noe, og i så fall: Hvor mye? – han driver i bade- og andre møbler og interiørdetaljer i luksusklassen, og han driver med suksess!
Så det var bare et spørsmål om å bli enige om skissene som Zagatos designere trakk. Og det ble man fort – de ideelle proporsjonene kom nemlig da Zagatos folk kuttet akselavstanden med 180 mm, noe som forresten også hjalp på karosseriets stivhet som Boffi betegner som ekstremt god.
Bilen debuterte på de neglesaksklippede plenene på Villa dEste for noen uker siden, men Boffi er en seriøs bileier. Så dette blir ikke den typiske Concours dElegance bilen, denne skal brukes!