-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
Mazda antyder ny sportsbil
Mazda skal vise en konseptbil på Tokyo-utstillingen med klassiske linjer. Dermed begynner spekulasjonene å løpe.
Foreløpig har Mazda bare sendt ut ett mørkt bilde, men silhuetten antyder at dette kan bli en ny sportsbil med klassiske linjer. Vi ser at den får et langt panser og klare coupé-antydninger over førerhuset.
Det er lett å tenke en etterfølger til RX-7 og RX-8, sistnevnte ble tatt av programmet i 2012 men ble uaktuell i Norge allerede etter avgiftsomleggingen i 2008.
Og når de sammen med konseptet stiller ut en 1967-modell Cosmo Sport 110, deres første masseproduserte modell med rotasjonsmotor, er det jo logisk at den får en slik under det lange panseret.
Eller kan det rett og slett være slik at Mazda, under planleggingen av den nye MX-5, også tok høyde for at den skulle bygges som coupé?
Vi får garantert vite mer når Tokyo Motor Show åpner 28. oktober. Her er hva Mazda stiller med, i tillegg til «melk og brød-produktene»:
- Mazda sports car concept model (world premiere)
- Mazda KOERU (Japan premiere)*
- Mazda MX-5 Global Cup racing spec model
- Mazda MX-5 NR-A (with race accessories)**
- Mazda MX-5 special needs vehicle with hand controls**
- Mazda Cosmo Sport 110S (introduced in 1967)