-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mazda antyder ny sportsbil
Mazda skal vise en konseptbil på Tokyo-utstillingen med klassiske linjer. Dermed begynner spekulasjonene å løpe.
Foreløpig har Mazda bare sendt ut ett mørkt bilde, men silhuetten antyder at dette kan bli en ny sportsbil med klassiske linjer. Vi ser at den får et langt panser og klare coupé-antydninger over førerhuset.
Det er lett å tenke en etterfølger til RX-7 og RX-8, sistnevnte ble tatt av programmet i 2012 men ble uaktuell i Norge allerede etter avgiftsomleggingen i 2008.
Og når de sammen med konseptet stiller ut en 1967-modell Cosmo Sport 110, deres første masseproduserte modell med rotasjonsmotor, er det jo logisk at den får en slik under det lange panseret.
Eller kan det rett og slett være slik at Mazda, under planleggingen av den nye MX-5, også tok høyde for at den skulle bygges som coupé?
Vi får garantert vite mer når Tokyo Motor Show åpner 28. oktober. Her er hva Mazda stiller med, i tillegg til «melk og brød-produktene»:
- Mazda sports car concept model (world premiere)
- Mazda KOERU (Japan premiere)*
- Mazda MX-5 Global Cup racing spec model
- Mazda MX-5 NR-A (with race accessories)**
- Mazda MX-5 special needs vehicle with hand controls**
- Mazda Cosmo Sport 110S (introduced in 1967)