-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Og hva skal barnet hete?
Sannsynligvis tar jeg feil, men jeg fikk en sterk følelse av at Renault har satt ny rekord i bilmodellnavnlengde.
Godt og vel et halvt år etterpå bestemte Renault seg for å feire sin (og Red Bulls) tredje VM-tittel i Formel 1.
Det skal de da gjøre med en Megane i begrenset (meget begrenset – påstår de – selv om modellen skal selges i 26 land, så vi kan trygt gå ut fra at opplaget kommer til å overstige 30) opplag.
Nå er det ikke tekniske data og utstyr som imponerer så veldig meget. Bilen er egentlig lik en Megane RS, Cup chassis, trick-diff, Bridgestone på 19-tommere – slike som ble brukt for å sette rekord på Sløyfa – og en toliters motor på 265 hk.
Utstyret er også forutsigbart: Red Bull branding overalt på innsiden, Recaro-seter og en skikkelig multimedia-skjerm i midten.
Utvendig er det også bråtavis med Red Bull detaljer og noe platina-grått som skal virke sportslig og – selvfølgelig – det hele dekket av den «eksklusive» Crépuscule blå-tone lakken.
Alt dette er som man kunne forvente, det er navnet som fanger oppmerksomheten denne gangen. For, og det må alle være enige i, selv om dette ikke er noen verdensrekord er det allikevel en solid munnfull.
Bilen heter Renault Megane RS Red Bull Racing RB8 Limited Edition.