-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Og hva skal barnet hete?
Sannsynligvis tar jeg feil, men jeg fikk en sterk følelse av at Renault har satt ny rekord i bilmodellnavnlengde.
Godt og vel et halvt år etterpå bestemte Renault seg for å feire sin (og Red Bulls) tredje VM-tittel i Formel 1.
Det skal de da gjøre med en Megane i begrenset (meget begrenset – påstår de – selv om modellen skal selges i 26 land, så vi kan trygt gå ut fra at opplaget kommer til å overstige 30) opplag.
Nå er det ikke tekniske data og utstyr som imponerer så veldig meget. Bilen er egentlig lik en Megane RS, Cup chassis, trick-diff, Bridgestone på 19-tommere – slike som ble brukt for å sette rekord på Sløyfa – og en toliters motor på 265 hk.
Utstyret er også forutsigbart: Red Bull branding overalt på innsiden, Recaro-seter og en skikkelig multimedia-skjerm i midten.
Utvendig er det også bråtavis med Red Bull detaljer og noe platina-grått som skal virke sportslig og – selvfølgelig – det hele dekket av den «eksklusive» Crépuscule blå-tone lakken.
Alt dette er som man kunne forvente, det er navnet som fanger oppmerksomheten denne gangen. For, og det må alle være enige i, selv om dette ikke er noen verdensrekord er det allikevel en solid munnfull.
Bilen heter Renault Megane RS Red Bull Racing RB8 Limited Edition.