-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny MG med kurs for Europa
MG har vist sin nye Mulan i Kina – en kompakt elbil med god rekkevidde som også skal selges i Europa.
MG lover en sporty hatchback med ekstremt lavt tyngdepunkt som gjør null til hundre på 3,8 sekunder.
Det høres en smule optimistisk ut når de i samme åndedrag nevner at motoren har en effekt på 150 kW (204 hk), så trolig kommer det kraftigere utgaver etter hvert.
Med en legde på 429 centimeter, en bredde på 184 og en høyde på 152 cm befinner vi oss i segmentet rundt Volkswagens ID.3 og nye Megane E-Tech.
Bilen bygges på SAICs Nebula-plattform og har en vekt på 1665 kg. Den får bakhjulsdrift som standard og MG antyder 50:50 vektfordeling mellom akslene.
MG fremhever at de benytter et meget slankt batteri som i minste versjon kun har en tykkelse på 110 mm. Mulan skal tilbys med batteripakker på 51 og 64 kWt, og de antyder rekkevidde på 400-600 kilometer.
Regn med at det er etter kinesisk NEDC-standard som ligner vår gamle.
I Kina skal bilen koste 200.000 RMB som tilsvarer cirka 300.000 norske kroner med dagens kurs.
Bilen skal lanseres i Europa i andre halvår.