-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny MG med kurs for Europa
MG har vist sin nye Mulan i Kina – en kompakt elbil med god rekkevidde som også skal selges i Europa.
MG lover en sporty hatchback med ekstremt lavt tyngdepunkt som gjør null til hundre på 3,8 sekunder.
Det høres en smule optimistisk ut når de i samme åndedrag nevner at motoren har en effekt på 150 kW (204 hk), så trolig kommer det kraftigere utgaver etter hvert.
Med en legde på 429 centimeter, en bredde på 184 og en høyde på 152 cm befinner vi oss i segmentet rundt Volkswagens ID.3 og nye Megane E-Tech.
Bilen bygges på SAICs Nebula-plattform og har en vekt på 1665 kg. Den får bakhjulsdrift som standard og MG antyder 50:50 vektfordeling mellom akslene.
MG fremhever at de benytter et meget slankt batteri som i minste versjon kun har en tykkelse på 110 mm. Mulan skal tilbys med batteripakker på 51 og 64 kWt, og de antyder rekkevidde på 400-600 kilometer.
Regn med at det er etter kinesisk NEDC-standard som ligner vår gamle.
I Kina skal bilen koste 200.000 RMB som tilsvarer cirka 300.000 norske kroner med dagens kurs.
Bilen skal lanseres i Europa i andre halvår.