-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny MG med kurs for Europa
MG har vist sin nye Mulan i Kina – en kompakt elbil med god rekkevidde som også skal selges i Europa.
MG lover en sporty hatchback med ekstremt lavt tyngdepunkt som gjør null til hundre på 3,8 sekunder.
Det høres en smule optimistisk ut når de i samme åndedrag nevner at motoren har en effekt på 150 kW (204 hk), så trolig kommer det kraftigere utgaver etter hvert.
Med en legde på 429 centimeter, en bredde på 184 og en høyde på 152 cm befinner vi oss i segmentet rundt Volkswagens ID.3 og nye Megane E-Tech.
Bilen bygges på SAICs Nebula-plattform og har en vekt på 1665 kg. Den får bakhjulsdrift som standard og MG antyder 50:50 vektfordeling mellom akslene.
MG fremhever at de benytter et meget slankt batteri som i minste versjon kun har en tykkelse på 110 mm. Mulan skal tilbys med batteripakker på 51 og 64 kWt, og de antyder rekkevidde på 400-600 kilometer.
Regn med at det er etter kinesisk NEDC-standard som ligner vår gamle.
I Kina skal bilen koste 200.000 RMB som tilsvarer cirka 300.000 norske kroner med dagens kurs.
Bilen skal lanseres i Europa i andre halvår.