-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny MG med kurs for Europa
MG har vist sin nye Mulan i Kina – en kompakt elbil med god rekkevidde som også skal selges i Europa.
MG lover en sporty hatchback med ekstremt lavt tyngdepunkt som gjør null til hundre på 3,8 sekunder.
Det høres en smule optimistisk ut når de i samme åndedrag nevner at motoren har en effekt på 150 kW (204 hk), så trolig kommer det kraftigere utgaver etter hvert.
Med en legde på 429 centimeter, en bredde på 184 og en høyde på 152 cm befinner vi oss i segmentet rundt Volkswagens ID.3 og nye Megane E-Tech.
Bilen bygges på SAICs Nebula-plattform og har en vekt på 1665 kg. Den får bakhjulsdrift som standard og MG antyder 50:50 vektfordeling mellom akslene.
MG fremhever at de benytter et meget slankt batteri som i minste versjon kun har en tykkelse på 110 mm. Mulan skal tilbys med batteripakker på 51 og 64 kWt, og de antyder rekkevidde på 400-600 kilometer.
Regn med at det er etter kinesisk NEDC-standard som ligner vår gamle.
I Kina skal bilen koste 200.000 RMB som tilsvarer cirka 300.000 norske kroner med dagens kurs.
Bilen skal lanseres i Europa i andre halvår.