-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Saleen puster på Tesla
Amerikanske Saleen er mest kjent for sine muskelbiler, gjerne basert på Ford-modeller. Men nå har de tatt for seg en Tesla S.
Saleen er normalt flinke til å hente frem ekstra hester når de bearbeider forbrenningsmotorer. Men det er ikke like lett når utgangspunktet er en elmotor, som i Tesla S.
Riktignok har de gjort noen grep i motorrommet også, for å oppnå enda raskere akselerasjon enn en vanlig Tesla S har. Men det meste av endringer de har foretatt er på det estetiske planet.
Saleen FourSixteen heter bilen når du har latt Saleen behandle den. Det mest synlige er en ny front der den store Tesla-logoen er erstattet med en langt mer diskret Saleen-logo, og der du ikke lenger finner en konvensjonell grill.
Dette har ifølge Saleen medfører bedre aerodynamikk, noe som også medfører en stor hekkspoiler og en stor diffuser utført i karbonfiber.
Teslas originale bremser er byttet ut – her er det karbon-keramiske bremser som gjelder, og chassiset er stivet opp. Saleen har også satt sitt stempel på interiøret som kan skreddersys etter kundens ønsker.
I USA starter prisen på en Saleen FourSixteen på 152.000 dollar, inklusiv donorbilen. Men man regner med at mage vil betale vesentlig mer for å få en bil skreddersydd etter egne ønsker.
Amerikanske kunder får så en lokal støtte på mellom 7.500 og 15.000 dollar avhengig av hvilken stat de bor i.