-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Åpner Europas største dekksenter i Oslo
På Furuset i Oslo investerer Dekkmann 20 millioner kroner i et 9100 kvadratmeter stort dekksenter.

Med det nye senteret kan Dekkmann ta imot mange av de nær 24.000 tungbilene som passerer hver dag.
Det nye dekksenteret blir nesten tre ganger så stort som Dekkmanns nest største. Senteret representerer en investering på 20 millioner kroner for dekkgiganten og selskapet regner med en omsetning på nær 100 millioner i året i løpet av få år.
- Er det behov for en slik gigant i Oslo?
- Dette er et trafikknutepunkt med nesten 200.000 biler som passerer på E6 hver dag. I tillegg er det omtrent 250.000 innbyggere innen 20 minutters kjøring, sier Stefan Funch, administrerende direktør i Dekkmann.
- Det er et skrikende behov for et dekksenter som kan betjene lastebileiere i og rundt Oslo. Det er også for lite dekkhotellkapasitet for private, sier han.
Selskapet regner med å skifte 15 000 hjul i året på lastebiler samt omkring 100 000 dekk på personbiler hver sesong.
Enorm trafikkøkning
En analyse gjennomført av Statens vegvesen i 2008 viser at trafikken på E6 ved Alnabru har økt med rundt 50 prosent i perioden 1991 til 2006. Rundt 12 prosent av bilene som passerer i dag er tungtransport. Den samme rapporten slår fast at trafikken på Alnabru bare vil fortsette å øke.
- Samtidig med denne utviklingen er tomteprisene i Oslo blitt enormt høye, og det er vanskelig å få tak i store tomter med sentral beliggenhet. Det har nok gjort at behovet har vokst seg større enn tilbudet, sier Funch.
Stor konkurranse
Alnabru-området blir med det nye dekksenteret ytterligere befestet som Norges "gummihovedstad". De fleste konkurrentene innen bildekk er etablert i området.
- Vi respekterer alle konkurrenter, men er ikke redde for noen av dem. Med høy service og tung kunnskap er vi overbevist om at dekksenteret blir en suksess, sier Funch.
Slik blir dekksenteret:
* Blir bygget i Papyrus-bygget ved E6 på Alnabru.
* 9100 kvadratmeter stort.
* Har lagringsplass til 50 000 hjul.
* Kan skifte dekk på 8-12 lastebiler og 30 personbiler i timen.
* Regner med å skifte ca. 100 000 dekk på personbiler per sesong samt 15 000 hjul i året på lastebiler.
* Dekkmann investerer 20 millioner kroner i senteret.
* Dekksenteret er klart for å ta imot kunder fra 1. juli. Offisiell åpning er til høsten.
* Dekksenteret representerer høydepunktet i storopprustningen som har foregått ved Dekkmanns avdelinger.
* Det vil ha gangavstand til handlesenter og T-baneforbindelse inn til sentrum.