-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ferro-Bet til britene
Vestfold-firmaet AS Ferro-Bet har signert en femårskontrakt med et britisk firma for salg av Ferro-Bet Dekk-klister og Ferro-Bet Dekkvask til Storbritannia.
AS Ferro-Bet ble i starten på desember 2010 kontaktet av to Britiske gründere, som ønsket å se på muligheten for salg av Ferro-Bet Dekkvask og Ferro-Bet Dekk-klister til Storbritannia sine mange bilister.
En uke etter første telefonkontakt, ble det satt opp møte hos Ferro-Bet i Sande i Vestfold. Under møtet ble det også foretatt en kjøretur der produktene ble demonstrert i praksis for gjestene.
Dette resulterte i at en femårs kontrakt ble signert uken etter, for salg og distribusjon i Storbritannia.
De britiske gründerne etablerte kort tid etter firmaet Norwegian Snow Grip som vil håndtere salg og markedsføring på det britiske kontinentet.
Daglig leder for A/S Ferro-Bet, Jan Magne Andreassen, ser med spenning på den kommende vinteren.
- Vi forventer ikke at det første året vil føre med seg så alt for store omsetninger, da markedsføringen mot 35 millioner bilister vil ta litt tid, sier han.
- Men i løpet av de kommende 5 årene håper vi jo at Britene for øynene opp for produktene.
- Det ville jo også hjelpe betraktelig om Storbritannia for like ille vintre som de to foregående årene, sier Jan Magne Andreassen.