-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ferro-Bet til britene
Vestfold-firmaet AS Ferro-Bet har signert en femårskontrakt med et britisk firma for salg av Ferro-Bet Dekk-klister og Ferro-Bet Dekkvask til Storbritannia.

AS Ferro-Bet ble i starten på desember 2010 kontaktet av to Britiske gründere, som ønsket å se på muligheten for salg av Ferro-Bet Dekkvask og Ferro-Bet Dekk-klister til Storbritannia sine mange bilister.
En uke etter første telefonkontakt, ble det satt opp møte hos Ferro-Bet i Sande i Vestfold. Under møtet ble det også foretatt en kjøretur der produktene ble demonstrert i praksis for gjestene.
Dette resulterte i at en femårs kontrakt ble signert uken etter, for salg og distribusjon i Storbritannia.
De britiske gründerne etablerte kort tid etter firmaet Norwegian Snow Grip som vil håndtere salg og markedsføring på det britiske kontinentet.
Daglig leder for A/S Ferro-Bet, Jan Magne Andreassen, ser med spenning på den kommende vinteren.
- Vi forventer ikke at det første året vil føre med seg så alt for store omsetninger, da markedsføringen mot 35 millioner bilister vil ta litt tid, sier han.
- Men i løpet av de kommende 5 årene håper vi jo at Britene for øynene opp for produktene.
- Det ville jo også hjelpe betraktelig om Storbritannia for like ille vintre som de to foregående årene, sier Jan Magne Andreassen.