-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Ferro-Bet til britene
Vestfold-firmaet AS Ferro-Bet har signert en femårskontrakt med et britisk firma for salg av Ferro-Bet Dekk-klister og Ferro-Bet Dekkvask til Storbritannia.

AS Ferro-Bet ble i starten på desember 2010 kontaktet av to Britiske gründere, som ønsket å se på muligheten for salg av Ferro-Bet Dekkvask og Ferro-Bet Dekk-klister til Storbritannia sine mange bilister.
En uke etter første telefonkontakt, ble det satt opp møte hos Ferro-Bet i Sande i Vestfold. Under møtet ble det også foretatt en kjøretur der produktene ble demonstrert i praksis for gjestene.
Dette resulterte i at en femårs kontrakt ble signert uken etter, for salg og distribusjon i Storbritannia.
De britiske gründerne etablerte kort tid etter firmaet Norwegian Snow Grip som vil håndtere salg og markedsføring på det britiske kontinentet.
Daglig leder for A/S Ferro-Bet, Jan Magne Andreassen, ser med spenning på den kommende vinteren.
- Vi forventer ikke at det første året vil føre med seg så alt for store omsetninger, da markedsføringen mot 35 millioner bilister vil ta litt tid, sier han.
- Men i løpet av de kommende 5 årene håper vi jo at Britene for øynene opp for produktene.
- Det ville jo også hjelpe betraktelig om Storbritannia for like ille vintre som de to foregående årene, sier Jan Magne Andreassen.