-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ferro-Bet til britene
Vestfold-firmaet AS Ferro-Bet har signert en femårskontrakt med et britisk firma for salg av Ferro-Bet Dekk-klister og Ferro-Bet Dekkvask til Storbritannia.
AS Ferro-Bet ble i starten på desember 2010 kontaktet av to Britiske gründere, som ønsket å se på muligheten for salg av Ferro-Bet Dekkvask og Ferro-Bet Dekk-klister til Storbritannia sine mange bilister.
En uke etter første telefonkontakt, ble det satt opp møte hos Ferro-Bet i Sande i Vestfold. Under møtet ble det også foretatt en kjøretur der produktene ble demonstrert i praksis for gjestene.
Dette resulterte i at en femårs kontrakt ble signert uken etter, for salg og distribusjon i Storbritannia.
De britiske gründerne etablerte kort tid etter firmaet Norwegian Snow Grip som vil håndtere salg og markedsføring på det britiske kontinentet.
Daglig leder for A/S Ferro-Bet, Jan Magne Andreassen, ser med spenning på den kommende vinteren.
- Vi forventer ikke at det første året vil føre med seg så alt for store omsetninger, da markedsføringen mot 35 millioner bilister vil ta litt tid, sier han.
- Men i løpet av de kommende 5 årene håper vi jo at Britene for øynene opp for produktene.
- Det ville jo også hjelpe betraktelig om Storbritannia for like ille vintre som de to foregående årene, sier Jan Magne Andreassen.