-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ferro-Bet til britene
Vestfold-firmaet AS Ferro-Bet har signert en femårskontrakt med et britisk firma for salg av Ferro-Bet Dekk-klister og Ferro-Bet Dekkvask til Storbritannia.

AS Ferro-Bet ble i starten på desember 2010 kontaktet av to Britiske gründere, som ønsket å se på muligheten for salg av Ferro-Bet Dekkvask og Ferro-Bet Dekk-klister til Storbritannia sine mange bilister.
En uke etter første telefonkontakt, ble det satt opp møte hos Ferro-Bet i Sande i Vestfold. Under møtet ble det også foretatt en kjøretur der produktene ble demonstrert i praksis for gjestene.
Dette resulterte i at en femårs kontrakt ble signert uken etter, for salg og distribusjon i Storbritannia.
De britiske gründerne etablerte kort tid etter firmaet Norwegian Snow Grip som vil håndtere salg og markedsføring på det britiske kontinentet.
Daglig leder for A/S Ferro-Bet, Jan Magne Andreassen, ser med spenning på den kommende vinteren.
- Vi forventer ikke at det første året vil føre med seg så alt for store omsetninger, da markedsføringen mot 35 millioner bilister vil ta litt tid, sier han.
- Men i løpet av de kommende 5 årene håper vi jo at Britene for øynene opp for produktene.
- Det ville jo også hjelpe betraktelig om Storbritannia for like ille vintre som de to foregående årene, sier Jan Magne Andreassen.