-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Oppgraderer for vinteren
Web-baserte handelsløsninger, nye kupevarmere og kompetanseheving av forhandlernettet står på dagsorden når Webasto-importør Hellanor AS nå forbereder seg på kuldesesongen.

- Vi har brukt det første året som Webasto-importør til å optimalisere hele vår logistikklinje forut for 2011/2012 sesongen, sier Gjermund Hjell hos Hellanor.
- Vi legger nå kontinuerlig til lager, både i bredde og dybde, for å dekke etterspørselen til den norske bilparken.
Hellanor seg mye av den nye, kompakte kupevarmer-serien, Termotop EVO.
- Med de nye Termotop EVO-modellene settes en ny standard når det gjelder monteringsvennlighet og varmeeffektivitet i markedet, sier Hjell.
- Webasto har et bunnsolid produktspekter å ivareta, hvilket tydelig bekreftes gjennom en avstemning gjort av tyske Auto, Motor und Sports lesere, hvor de i 2011 kåret Webasto til ”Beste Varemerke”, for sjette år på rad.
- Et varemerke og deres produkter er imidlertid ikke bedre enn de handelsløsningene og den kundeservicen vi kan tilby, og i forhold til dette har vi tatt en rekke grep for å yte kundene våre enda bedre tjenester, sier Hjell.
- Vi har produktspesialister som turnerer landet rundt til hele forhandlernettet nå i sensommermånedene, hvor grundig gjennomgang av den nye Termotop EVO seriens mange fordeler er blant hovedtemaene.
Det gjennomføres frokostmøter på 40 steder fra Alta i nord til Kristiansand i sør i løpet av september og oktober.
Hejll oppfordrer verksteder som er interesserte kan ta kontakt for påmelding på webastonorge@hellanor.no.
Webastos hjemmeside vil også lansere en tjeneste hvor forbruker kan gå på nettet for å sjekke hvilken kupevarmer som vil passe deres bil, behov og økonomi, samt hva den enkelte kupevarmer vil koste.
- Vi har også etablert et nettbasert garantiprogram som ytterligere vil forsterke Webastos posisjon som markedets ledende leverandør av profesjonelle kupevarmere, sier han.
- Topp skolert kundeservice fra over 300 landsdekkende forhandlere vil møte den kommende vintersesongen, optimalt forberedt på å ivareta markedets behov innenfor salg og montasje av Webasto-varmere til tunge og lette kjøretøyer, samt marine, avslutter Hjell.