Oppgraderer for vinteren

Web-baserte handelsløsninger, nye kupevarmere og kompetanseheving av forhandlernettet står på dagsorden når Webasto-importør Hellanor AS nå forbereder seg på kuldesesongen.

Publisert Sist oppdatert

- Vi har brukt det første året som Webasto-importør til å optimalisere hele vår logistikklinje forut for 2011/2012 sesongen, sier Gjermund Hjell hos Hellanor.

- Vi legger nå kontinuerlig til lager, både i bredde og dybde, for å dekke etterspørselen til den norske bilparken.

Hellanor seg mye av den nye, kompakte kupevarmer-serien, Termotop EVO.

- Med de nye Termotop EVO-modellene settes en ny standard når det gjelder monteringsvennlighet og varmeeffektivitet i markedet, sier Hjell.

- Webasto har et bunnsolid produktspekter å ivareta, hvilket tydelig bekreftes gjennom en avstemning gjort av tyske Auto, Motor und Sports lesere, hvor de i 2011 kåret Webasto til ”Beste Varemerke”, for sjette år på rad.

- Et varemerke og deres produkter er imidlertid ikke bedre enn de handelsløsningene og den kundeservicen vi kan tilby, og i forhold til dette har vi tatt en rekke grep for å yte kundene våre enda bedre tjenester, sier Hjell.

- Vi har produktspesialister som turnerer landet rundt til hele forhandlernettet nå i sensommermånedene, hvor grundig gjennomgang av den nye Termotop EVO seriens mange fordeler er blant hovedtemaene.

Det gjennomføres frokostmøter på 40 steder fra Alta i nord til Kristiansand i sør i løpet av september og oktober.

Hejll oppfordrer verksteder som er interesserte kan ta kontakt for påmelding på webastonorge@hellanor.no.

Webastos hjemmeside vil også lansere en tjeneste hvor forbruker kan gå på nettet for å sjekke hvilken kupevarmer som vil passe deres bil, behov og økonomi, samt hva den enkelte kupevarmer vil koste.

- Vi har også etablert et nettbasert garantiprogram som ytterligere vil forsterke Webastos posisjon som markedets ledende leverandør av profesjonelle kupevarmere, sier han.

- Topp skolert kundeservice fra over 300 landsdekkende forhandlere vil møte den kommende vintersesongen, optimalt forberedt på å ivareta markedets behov innenfor salg og montasje av Webasto-varmere til tunge og lette kjøretøyer, samt marine, avslutter Hjell.

Powered by Labrador CMS