-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Snap Drive kapittel 18
I går, 1. april, ble det tidligere stop+go-verkstedet i Finstadgården i Sandvika offisielt gjenåpnet, men nå i Snap Drive-drakt. Dette er Norges attende Snap Drive-verksted, kjeden fyller for øvrig 15 år i år.
–Vi har et godt samarbeidforhold med NAF i Sandvika, opplyser Snap Drives direktør Arne Berg, som foresto åpningen. I tillegg til selve lokalet har mesteparten av verkstedutstyret og 8 faglærte bilmekanikikere blitt overført fra den Harald A. Møller-eide til den Bertel O. Steen-eide menyverkstedkjeden. Berg forteller at Snap Drive gikk med overskudd i 2003 og at det går veldig bra om dagen, etterspørselen økte med 10% i fjor og med rundt 25% i første kvartal i år, mens gjenkjøpsprosenten har økt fra 50 til 70.
–Liberaliserte verkstedregler gir denne type virksomhet helt nye muligheter, og vi skal løfte Snap Drive til et helt annet nivå med mange flere etableringer i årene som kommer. Vi ønsker å ligge på 30 til 40 verksteder med mellom 8 og 15 ansatte på hver. Lokalet i Sandvika har vi ønsket oss fordi det både er sentralt og fordi Snap Drive tidligere ikke har hatt dekning mellom Majorstua og Drammen, sa Berg.
På spørsmål om hvordan Snap Drive kan få til driften bedre enn stop+go, pekte Arne Berg på at Snap Drive har eget call-senter med sentralbooking, 40- 50.000 fastpriser i basen og 80% merkekjennskap blant publikum. –stop+go rakk aldri å komme dit, og nå som de har avviklet gjenstår Snap Drive som den eneste ikke-distributørdrevne kjeden. Og motsetning til konkurrerende kjeder kommer vi utelukkende til å satse på større enheter.
Direktør Petter Smebye i Møller Service tok også ordet ved anledningen: –Ta godt vare på gutta våre, de er noen av de beste mekanikerne vi har hatt, erklærte han. Smebye sa videre at han var imponert over hvilken energi og fart Snap Drive hadde fått omuniformert både verkstedet og personalet. –Selv penga er betalt, avsluttet han.