-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Snap Drive kapittel 18
I går, 1. april, ble det tidligere stop+go-verkstedet i Finstadgården i Sandvika offisielt gjenåpnet, men nå i Snap Drive-drakt. Dette er Norges attende Snap Drive-verksted, kjeden fyller for øvrig 15 år i år.
–Vi har et godt samarbeidforhold med NAF i Sandvika, opplyser Snap Drives direktør Arne Berg, som foresto åpningen. I tillegg til selve lokalet har mesteparten av verkstedutstyret og 8 faglærte bilmekanikikere blitt overført fra den Harald A. Møller-eide til den Bertel O. Steen-eide menyverkstedkjeden. Berg forteller at Snap Drive gikk med overskudd i 2003 og at det går veldig bra om dagen, etterspørselen økte med 10% i fjor og med rundt 25% i første kvartal i år, mens gjenkjøpsprosenten har økt fra 50 til 70.
–Liberaliserte verkstedregler gir denne type virksomhet helt nye muligheter, og vi skal løfte Snap Drive til et helt annet nivå med mange flere etableringer i årene som kommer. Vi ønsker å ligge på 30 til 40 verksteder med mellom 8 og 15 ansatte på hver. Lokalet i Sandvika har vi ønsket oss fordi det både er sentralt og fordi Snap Drive tidligere ikke har hatt dekning mellom Majorstua og Drammen, sa Berg.
På spørsmål om hvordan Snap Drive kan få til driften bedre enn stop+go, pekte Arne Berg på at Snap Drive har eget call-senter med sentralbooking, 40- 50.000 fastpriser i basen og 80% merkekjennskap blant publikum. –stop+go rakk aldri å komme dit, og nå som de har avviklet gjenstår Snap Drive som den eneste ikke-distributørdrevne kjeden. Og motsetning til konkurrerende kjeder kommer vi utelukkende til å satse på større enheter.
Direktør Petter Smebye i Møller Service tok også ordet ved anledningen: –Ta godt vare på gutta våre, de er noen av de beste mekanikerne vi har hatt, erklærte han. Smebye sa videre at han var imponert over hvilken energi og fart Snap Drive hadde fått omuniformert både verkstedet og personalet. –Selv penga er betalt, avsluttet han.