-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Statoil åpner enda flere E85-stasjoner
I løpet av våren og sommeren åpner Statoil ytterligere seks E85-stasjoner, og ved utgangen av 2007 vil selskapet ha rundt 20 stykker i Norge.

De seks første pumpene blir å finne i Trondheim, Lørenskog, Gjøvik, Asker, Tromsø og Ski. Dermed vil Statoil ha 11 E85-stasjoner i Norge i løpet av sommeren.
– Vi har høstet gode erfaringer fra de fem E85-stasjonene som Statoil allerede har i drift. Selv om E85 fortsatt er et nisjeprodukt, har vi merket en betydelig etterspørsel og interesse for denne mer miljøvennlige bensinkvaliteten. Salget har vært langt bedre enn forventet. Derfor ønsker Statoil å gjøre dette produktet enda mer tilgjengelig i det norske markedet, sier administrerende direktør Dag Roger Rinde i Statoil Norge.
Selv om Statoil nå tilbyr E85 til sine norske kunder, tror selskapet fortsatt at den beste løsningen miljømessig er lav innblanding av bioprodukter i bensin og diesel. Inntil 5 prosent innblanding av etanol i bensin, og inntil fem prosent innblanding av biodiesel i diesel, er i henhold til internasjonal standard, og kan brukes av eksisterende bilpark.
– Det er ventet at regjeringen i forbindelse med revidert nasjonalbudsjett 15. mai vil fremme konkrete forslag om bruk av biodrivstoff. Hvis det kommer en beslutning om lavinnblanding av bioetanol i vanlig bensin (E5) i vår, vil vi kunne starte introduksjonen av E5 i løpet av 2008, sier Rinde.
Han understreker at det ene ikke utelukker ikke det andre. – Vi vil tilby både E85 og lavinnblandet etanolbensin på våre stasjoner. Vi mener derfor at det er riktig at myndighetene gir avgiftslette også for E5, slik at forbrukerne ikke må betale mer for en bensinkvalitet som gir mindre utslipp, forteller Rinde.Og viser til at lavinnblanding av biodiesel i diesel (såkalt B5) og lavinnblanding av etanol i bensin (E5) i dag behandles ulikt ved at det fullt avgiftsfritak på andel innblandet biodiesel i B5, men ikke på E5.