-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Renault: Createur av Entertainment
Renault har sin egen Renault Sport Technologies i Ulis, med rundt 500 designere og konstruktører. I tillegg har de den gamle Alpine-fabrikken i Dieppe, slik at når de kommer på noe lurt, som for eksempel Megane Sport Hatch, kan de fremstille den i store antall også. Den nye bomben Megane Trophy blir det nok ikke SÅ mange av.
Og tro meg eller ei, det var solid familielikhet mellom denne store fremtidsvisjonen og en av de virkelig store Renault-nyhetene på Parisutstillingen, Megane Trophy.
En bil som så aldeles fantastisk ut i sin flate, lave, aggressive gule innpakning som samtidig som den var det beste av alt som heter moderne GT, kunne vise trekk som beviste at den vare en ekte Megane. Den hadde ikke behøvd å skamme seg i fronten av et DTM-felt. Spesifikasjonene forteller at denne ikke ljugde på seg noe som helst. Rørgitterchassis, justerbar opphengning, sentral-montert V6, 3,5 liters motor med 320 hester og 950 kg forteller at denne mener alvor.
Det gjør Renault også. De skal selge den for 100.000 Euro og de skal drive en egen serie for modellen i Europa neste år, der vil en full sesong, som innbefatter alle de 8 løpene i Renaults World Series, koste 180.000 Euro. Der skal kjørerne deles inn i to klasser og de kjører om en premiepott på 650.000 Euro.
Synd at så få får se denne og de andre Renaultsport-bilene. De står nemlig for seg selv langt borte i Hall syv, der ikke så mange, og nesten ingen av pressekorpset som var der de to første dagene, kommer. Men det var også vanvittig tøft av Renault og ikke ødelegge Sport-showet ved å sette en av disse juvelene ned til de vanlige bilene.
Noe må man da kunne kreve av de virkelige entusiastene.