-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Subaru perfeksjonerer Impreza
Subaru er klare med 2005-modellene av Impreza. Alle varianter har fått oppdateringer i eksteriør og interiør, men det er toppmodellen WRX STi som har fått den mest omfattende behandlingen.
WRX STi
Noe entusiasten vil sette pris på i WRX STi er den førerstyrte senterdifferensialen (DCCD) som nå blir standard. Den styres av en hendel ved gearspaken og setter føreren i stand til å fordele kreftene mellom for- og bakaksel.
2005 Impreza WRX STi har et helt nytt hjuloppheng med ny geometri, noe som inkluderer 15mm bredere sporvidde bak og en 10mm lenger akselavstand. Styringen er også raffinert og byr på bedre presisjon og feedback.
Som hos de øvrige Impreza-modellene har også WRX STi fått oppgradert sitt interiør. Dette omfatter ny gearspak og nytt ratt samt nye setetrekk, fortsatt i blått semsket skinn.
Impreza WRX STi byr på 265hk ved 6000 omdreininger og har et maks dreiemoment på 343 Newtonmeter ved 4000 omdreininger. I England selger Prodrive et kit som øker hk-antallet til 305, noe som presser aks-tiden til 100 ned i 4,6 sekunder (fra 5,2).