-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Subaru perfeksjonerer Impreza
Subaru er klare med 2005-modellene av Impreza. Alle varianter har fått oppdateringer i eksteriør og interiør, men det er toppmodellen WRX STi som har fått den mest omfattende behandlingen.
WRX STi
Noe entusiasten vil sette pris på i WRX STi er den førerstyrte senterdifferensialen (DCCD) som nå blir standard. Den styres av en hendel ved gearspaken og setter føreren i stand til å fordele kreftene mellom for- og bakaksel.
2005 Impreza WRX STi har et helt nytt hjuloppheng med ny geometri, noe som inkluderer 15mm bredere sporvidde bak og en 10mm lenger akselavstand. Styringen er også raffinert og byr på bedre presisjon og feedback.
Som hos de øvrige Impreza-modellene har også WRX STi fått oppgradert sitt interiør. Dette omfatter ny gearspak og nytt ratt samt nye setetrekk, fortsatt i blått semsket skinn.
Impreza WRX STi byr på 265hk ved 6000 omdreininger og har et maks dreiemoment på 343 Newtonmeter ved 4000 omdreininger. I England selger Prodrive et kit som øker hk-antallet til 305, noe som presser aks-tiden til 100 ned i 4,6 sekunder (fra 5,2).