-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Øko-Panamera til Beijing
Når bilutstillingen i Beijing åpner i april, er Porsche på plass med økonomiutgaven av Panamera. Men fortsatt blir den en uoppnåelig drøm for de fleste av oss.
Mens Panamera hittil bare har vært tilgjengelig med V8-motorer, med og uten turbo, kommer nå to nye V6-utgaver – Panamera og Panamera 4. Sistnevnte, som betegnelsen antyder, med firehjulsdrift mens Panamera har drift på bakhjulene.
LES: Vår prøvekjøring av Porsce Panamera
De nye innstegsmodellene er utstyrt med en skreddersydd 3,6-liters V6 med 90 graders åpning mellom sylinderrekkene. Den byr på 300 hk og et maks dreiemoment på 400 Nm.
Og selv om Porsche er mer opptatt av å fokusere på forbruk enn ytelser i denne saken, er jeg sikker på at akselerasjon og toppfart vil dekke behovet for de fleste.
Siden Porsche også må tenke utslipp, beretter de at en ny Panamera, utstyrt med PDK girkasse og Audo Start Stop, skal klare seg med et snittforbruk på 0,93 liter på mila. Med firehjulsdrift øker forbruket til 0,93 l/mil.
Men selvsagt er de nye modellene utstyrt med sjel og kjøreglede i rikelig monn – det forplikter jo å bære en Porsche-logo. Sammenlignet med den V8-motoriserte Panamera S, er vekten redusert med 30 kg på V6-utgaven.
De nye Panamera-utgavene debuterer på Beijing-utstillingen den 23. april, og påfølgende måned er de på plass hos europeiske Porsche-forhandlere.