-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Flere jobber for C5
Citroën ser ut til å være de eneste som klarer å sitte på en hemmelighet helt frem til Paris-utstillingen åpner for pressen, torsdag. Vi vet at C5 skal komme, vi vet hva C5 skal gjøre, men aner ikke hvordan den ser ut.

C5 er PeugeotCitroen-gruppens første modell på en helt ny plattform, som er såpass fleksibel at den kan gjøre tjeneste for ganske mange størrelser. I første omgang skal C5 erstatte XM som vi vinket adjø til i juli, og som ingen savner. Så skal det overta for Xantia om et par år. Og så blir den også grunnlaget for et nytt flaggskip, C6 – der vi møtte de første antydninger på Lignage-prototypen fra Geneve-utstillingen i fjor (bildet).
C5 vil være både bredere og høyere enn Xantia, og 17 cm. lenger. Den får en intelligent hydraulisk fjæring, utviklet fra de Activa-prototypene vi tidligere har kjørt, og en helt ny 2 liters direkte-innsprøytet bensinmotor med 143 hester. Tre-boks karosseri med fem dører i første omgang, men en stasjonsvogn kommer.
Med 1000 bilers daglig kapasitet er det sannsynlig at Xantia-takten skal skrus ned allerede fra dag en.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no