-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Peugeot 107 til under 9.000
Etter at Renault fortalte om sin Logan, og også har begynt å praktisere den, er 8.000 blitt det nye mantra for europeisk bilindustri. Etter Ka Student og Fox er det nå Peugeot som forteller om en slik pris.


Peugeot 107
Peugeot 107
Fox kunne heller ikke tillate seg å møte med en startpris på 9-et-eller-annet, men der skal det ikke mye til før man er over denne magiske grensen. Passasjer-airbag er nok.
Og nå kommer Peugeot, som den første av treer-banden, og forteller at deres nye 107, trillingbroren til Aygo og C1, skal koste fra 8.890 i Tyskland. Og det er faktisk med en ganske lang liste utstyr. ABS, delt bakseterygg og sentrallås er for eksempel med i standardutstyret.
Bilen er på plass i Tyskland i juni, der kan den faktisk bli den første av de tre som kommer i salg. Akkurat som Citroën-utgaven av en eller annen grunn er først på plass i Storbritannia. I Norge kommer Toyota-utgaven først, og blir nok foreløpig den eneste – i år i hvert fall.
Prisen her hjemme er ikke klar enda, men hva som er ganske klart over hele Europa er at diesel i dette segmentet ikke er spesielt aktuelt, særlig ikke med en ekstrapris på rundt 1.000 Euro som ser ut til å være tilfellet med denne bilen.
Så da får PSA beholde dieselmotorene for seg selv, men det hadde de vel regnet med fra start.