-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Peugeot 107 til under 9.000
Etter at Renault fortalte om sin Logan, og også har begynt å praktisere den, er 8.000 blitt det nye mantra for europeisk bilindustri. Etter Ka Student og Fox er det nå Peugeot som forteller om en slik pris.


Peugeot 107
Peugeot 107
Fox kunne heller ikke tillate seg å møte med en startpris på 9-et-eller-annet, men der skal det ikke mye til før man er over denne magiske grensen. Passasjer-airbag er nok.
Og nå kommer Peugeot, som den første av treer-banden, og forteller at deres nye 107, trillingbroren til Aygo og C1, skal koste fra 8.890 i Tyskland. Og det er faktisk med en ganske lang liste utstyr. ABS, delt bakseterygg og sentrallås er for eksempel med i standardutstyret.
Bilen er på plass i Tyskland i juni, der kan den faktisk bli den første av de tre som kommer i salg. Akkurat som Citroën-utgaven av en eller annen grunn er først på plass i Storbritannia. I Norge kommer Toyota-utgaven først, og blir nok foreløpig den eneste – i år i hvert fall.
Prisen her hjemme er ikke klar enda, men hva som er ganske klart over hele Europa er at diesel i dette segmentet ikke er spesielt aktuelt, særlig ikke med en ekstrapris på rundt 1.000 Euro som ser ut til å være tilfellet med denne bilen.
Så da får PSA beholde dieselmotorene for seg selv, men det hadde de vel regnet med fra start.