-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Norges-vennlig Yeti-oppdatering
Skoda oppgraderer motor- og drivlinjeutvalget til sin Yeti. Blant annet kommer en ny kombinasjon av bensin, 4x4 og DSG som kan bli en slager i Norge.


Mobiltelefon-integrasjon via MirrorLink blir nå tilgjengelig også i Skoda Yeti:
Bensinautomatfirehjusldrift er et fryktelig langt ord, men det er nettopp dette som er den store nyheten i Yeti.
Motoren kjenner vi fra en rekke andre biler i Volkswagen-konsernet; det er nemlig den fine 1,4-literen med 150 hestekrefter. Sammen med DSG-automat og firehjulsdrift tror Skoda dette vil bli en veldig populær bil i Norge.
70 prosent av norske Yeti-kunder velger firehjulsdrift.
Dieselfolket er heller ikke glemt, her tilbys en oppgradert 2-liter, også med 150 hestekrefter og mulighet for DSG og 4x4.
Yeti er nok en bil som går litt under radaren for de fleste (noe en 68. plass på registreringsstatistikken bekrefter), men de som har en er i stor grad fornøyd. I Storbritannia er Yeti jevnt på topp tre over de bilmodellene folk er mest fornøyd med – flere år på rad.
Og kommende norske kunder blir nok ikke mindre fornøyd når de får vite at den generelle motoroppgraderingen i Yeti-utvalget sørger for prisreduksjoner på opptil 10.000 kroner.
Samtidig tilbyr Skoda mer utstyr i den etter hvert aldrende modellen.
Et nytt lydanlegg med DAB-radio og 6,5-tommers berøringsskjerm, med navigasjon for hele Europa er blant utstyret – det samme er muligheten for MirrorLink, et system som speiler mobiltelefonskjermen på skjermen i dashbordet. Dessverre fungerer det kun for et lite antall mobilmodeller, men vi krysser fingrene for at flere støtter opp om prosjektet etter hvert.
Billigste Yeti får du nå fra 240.400 kroner – med 1,2-liters bensinmotor på 110 hestekrefter.