-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Actyon fra SsangYong
Det ser ut til at SsangYong ønsker å lage flest mulig variasjoner over samme tema. For modellen som nå debuterer i Korea har da mye til felles med Rodius? Og kanskje gir den svaret på Rodius merkelige takkonstruksjon?
Actyon har i alle falle mer tradisjonelle former enn Rodius. Man kan nesten forestille seg at denne modellen var utgangspunktet før man plutselig fant ut at Oisann, egentlig var det jo en 7-seter vi skulle lage, så da får vi finne på noe lurt. Da ble resultatet Rodius.
Basert på konseptbilen XCT (utledet fra neXt City Trendsetter) er Actyon en velvoksen crossover. At den blir en Trendsetter for europeisk design får vi da inderlig ikke håpe, basert på disse første bildene (men det kan jo være den ser penere ut i virkeligheten).
Den skal leveres med en nyutviklet 2,0-liters commonrail dieselmotor, og stort mer får vi neppe vite før bilen eventuelt skulle gjøre et forsøk på å erobre Europa. Jeg er ikke skråsikker på at den vil ha særlig suksess med det.