-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Frisk design fra SsangYong
Nå har SsangYong dratt lakenet av sine nye konseptbil, og tro det eller ei – den ser stilig ut.
Du har lest om den kommende C200 her tidligere. Blant annet sto en forsmak på bilen på Paris-utstillingen sist høst. Nå vises den i to versjoner og med tre alternative drivlinjer på bilutstilling i Seoul.
Bilen skal i produksjon i løpet av året og ventes til Europa om cirka et år. C200 er den hittil minste SsangYong, og produsenten har utstyrt den med typebetegnelsen CUV (for Compact Urban Vehicle).
Dieselhybrid
SsangYong har fokusert på miljøvennlige drivlinjer, og C200 Eco har en dieselhybrid drivlinje mens du på Aero-utgaven har valget mellom en 2,0-liters dieselmotor med bra dreiemoment eller en turboladet, 1,8-liters bensinmotor.
Produsenten legger opp til klasseledende drivstofføkonomi og halverte CO2-utslipp i hybridutgaven C200 Eco. Utstillingsbilene har en 6-trinns automatkasse, men de vil også tilbys med manuelle kasser.
Det er Giugiaross Italdesign som har ansvar for bilens utseende, og det forklarer hvorfor den kan bli en SsangYong du snur deg etter fordi den er stilig, og ikke omvendt.
Bilen har en akselavstand på 2,65 meter mens den totale lengden blir 4,4 m. På utstillingen viser de også en dieselhybrid basert på Kyron, så enten er de langt fremme eller så har de gode relasjoner innen denne teknologien.