-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nye takter fra SsangYong
Vi møtte den som konsept i Paris sist høst, og om et par uker debuterer en nesten produksjonsklar SsangYong C200 i Seoul.

Det er ikke uvanlig å snu seg etter en SsangYong, men hittil har det mest vært for å få bekreftet at det går an å lage noe så stygt. Men nå kan snart fløyta få en annen lyd når koreanerne avduker en så godt som produksjonsklar C200 Crossover på bilutstillingen i Sør-Korea.
Det er Giugiaros Italdesign som har ansvaret for designen på den nye bilen med en akselavstand på 2,64 meter. Den skal utfordre populære modeller som Toyota RAV4, Honda CR-V og en rekke andre modeller i den kompakte SUV-klassen.
Selvbærende
Bilen har selvbærende karosseri og en fleksibel plattform som gjør at den kan leveres med forhjuls- eller firehjulsdrift. Utstrakt bruk av aluminium i hjuloppheng reduserer vekt og sørger for et lavt tyngdepunkt.
Drivlinjen er ny med en avansert 2,0-liters dieselmotor som skryter av lavt støynivå og små vibrasjoner. Den yter 170 hk og kan kombineres med automatisk eller manuell gearkasse.
Arbeidet er allerede i gang med å tilpasse produksjonslinjen for den nye modellen som skal på markedet om noen måneder.
I tillegg til C200, vil SsangYong også vise en ny diesel hybrid basert på Kyron. Denne er basert på teknologien som ble presentert i Genève under utstillingen i 2008. KLIKK HER FOR Å LESE MER