-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Stadig mer Fisker
Henrik Fisker fortsetter å pirre oss, med stadig nye antydninger om hvordan den nye bilen hans vil bli.
Ved hjelp av Twitter og Facebook slipper Henrik Fisker ut stadig nye glimt av den kommende bilen sin.
Nå kan jeg i hvert fall slå fast at profilen ikke ble i nærheten så ille som jeg fryktet, mens folk, selv såpass rutinerte som han, åpenbart har problemer når de ikke kan plassere enn skikkelig grill der foran.
De to nye bildene er forholdsvis klare, så de forteller oss en del, både om designen og utstyret.
Les også: Fisker lover lengst rekkevidde
Jeg fryktet jo at det ville bli en enda mer karma-form enn Karma hadde, med masse schwung langs sidene.
Det ble den ikke, den virker ganske tilbakeholdende og diskret sett slik som vi ser den på bidet.
Du kan ikke se av dette bildet hvilke dramatiske dører han har konstruert, men det er heller ikke åpenbart at den har, som han sier, «superb benplass», for her virker ikke bilen spesielt lang.
Hjulene ser derimot enorme ut, skulptur-elementet langs flanken – det som hete «flame design» den tiden han jobbet hos BMW, og det lille – er det luftinntak eller dørhåndtak – på toppen av døren der bak, gir karakter til det hele.
Fronten derimot – den er altfor travel. Der skjer det altfor mye og i alle retninger på en gang. Hva skulle han med den horisontale «kniven» forrest på panseret for eksempel? Og det er vel grenser for hva elmotorer og batterier krever av luftinntak og luftutslipp her foran?
Og sånn som det er blitt er jo de adaptive LED-hovedlysene bare med på å lage enda mere støy.
Men det er litt skummelt å være så kategorisk før jeg ser den i virkeligheten. Og mye skal nok ennå på plass før denne bilen virkelig er virkelighet.