-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg: Citroën DS3
Dette er biler som har felles motorer, lik akselavstand, og begge er i utgangspunktet hyggelig priset.
Citroën DS3 har større utvendig lengde, desidert best plass og best komfort av de to konkurrentene, men det er synd at en så bra bil "ødelegges" av en dårlig girkasse.
Konklusjonen for Minis del blir: Raffinert nostalgi kombinert med imponerende kjøreegenskaper – men høy pris og dårlig komfort.
Det ble en uvanlig klar poengseier til Citroën her.
Når det gjelder akkurat disse to bilene er det likevel grunn til å understreke at følelser ikke kan regnes i poeng: Hjertet velger Mini, fornuften velger DS3. Denne gang befinner vi oss uten tvil i det fornuftige hjørnet.
LES VIDERE: