-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Vårt valg: Opel Astra
Du trår ikke mye feil uansett hvilken av de fire bilene du velger, det handler litt om smak og behag.

Hvis du setter kjøreegenskapene høyt på din prioriteringsliste, vil Ford Focus være et naturlig valg.
Både veigrepet og styringen er forbilledlig i denne klassen.
Golf faller i smak hos folket i en slik grad at den ble landets mestselgende bilmodell i fjor – den er en bilmodell som er sosialt akseptert i alle lag av folket.
Den har et meget sterkt merkenavn, men – med fare for å tråkke VW-entusiastene på tærne – den er en smule kjedelig.
Mazda 3 er kanskje den kuleste av de fire når vi snakker om utseende, og den ser sportslig ut selv om motoren er beskjeden. Den scorer høyt i mange av testdisiplinene, og er den som i sterkest grad puster testvinneren i nakken.
Den nye Opel Astra scorer plusspoeng på plassforhold og utstyrsnivå. Som sin storesøster Insignia fremstår Astra også med solid kvalitetsfølelse i interiøret.
En detalj som ikke imponerer like mye, er forbruket, men her skal vi ikke glemme at motoren på vår testbil var helt fersk samtidig som to av konkurrentene var drivstoffgjerrige Ecoflex- og BlueMotion-utgaver.
Astra utmerker seg ikke spesielt når det gjelder kjøreegenskapene i dette skarpskodde selskapet, men bilen er fint balansert mellom akseptabel komfort og passe sportslige kjøreegenskaper.
Alt i alt gir Astra et tillitvekkende inntrykk og den kaprer poeng nok til å klatre helt til topps på pallen.