-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Vårt valg: Porsche Cayenne Diesel
Kanskje er det siste gang vi kjører en SUV-test med biler som utelukkende går på fossilt brennstoff.

I så fall vil det kanskje fremstå som en skjebnens ironi at det er nettopp bilen som mange mener aldri burde vært produsert som blir vinneren.
Det er kjøreegenskapene og kvalitetsfølelsen i kupeen som gjør at Porsche står igjen som vinneren av denne testen.
Mercedes følger tett bak, og fremstår kanskje totalt sett som det mest fornuftige valget.
Likevel er det sånn at skal du være politisk ukorrekt, kan du like gjerne være det i flest mulige miljøer på en gang.
LES VIDERE: