-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Konklusjon
Her er det små marginer og testlagets 6 medlemmer var akkurat så uenige som nødvendig får at det skulle bli deling på midten. Når den ene halvdelen av testlaget velger 406, skyldes det ganske enkelt at den virker litt mer påkostet og har bedre komfort. De ser heller ingen ulempe i at den har et stort bagasjerom. Den andre halvparten av testlaget holder en knapp på Galant, på grunn av blant annet bedre pris og garanti, men også fordi Mitsubishi har laget et svært vellykket og praktisk bagasjerom og fordi to-litersmotoren har et realt fraspark når den bare får litt turtall å jobbe med.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data