-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Første glimt av ny Accord
Så er dørene åpnet for pressen i Frankfurt, og som alltid er kollega Jon Winding-Sørensen tidlig ute.
Dermed kan vi avsløre de første bildene av Hondas nye Accord stasjonsvogn. Riktignok fortsatt en konseptbil, men mye vil nok følge med over til produksjonsutgaven.
Vi har også fått bekreftet at nye Accord kommer til Norge i mai 2008. Den skal selges som både sedan og stasjonsvogn.
Les om de amerikanske utgavene av Accord her.
Optimistisk
Den norske PR-sjefen, Tom Fredrik Rygh sier de forventer å selge 500 biler i 2008 og legger deretter opp til en årstakt på 1000 biler.
Mens salget i dag fordeler seg relativt likt på sedan og stasjonsvogn, regner ham med at 75 % vil velge stasjonsvogn når den nye modellen er på plass.
Det kommer også nye dieselmotorer, men som hos BMW vil disse bli straffet med høyere hk-avgift på tross av reduserte CO2-utslipp.
Vi har neppe hørt siste ord i diskusjonen om norske bilavgifter.