-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kompakt og leken Alpine
Alpine skal stå for alt det lystige fra Renault-konsernet i årene fremover. Dette kan blir merkets rimeligste alternativ.
At Renault mener alvor med Alpine bekreftes av at alle Renaults sportslige aktiviteter, som Formel 1 og Le Mans, nå er kledd opp i Alpine-blått.
Vi fortalte i sommer om merkets fremtidsambisjoner som blant annet innebærer at det blir helelektrisk. Klikker du deg tilbake vil du også finne renderinger av flere kommende modeller.
Modellen vi viser rendering av i dag blir trolig merkets rimeligste bil, men det betyr ikke at den blir kjedelig.
Bilen skal baseres på den kommende Renault 5 som skal gjenopplives i elektrisk innpakning og som vi allerede har fått en forsmak på – senest på bilutstillingen i München i september.
Dere som husker Renault 5, forgjengeren til Clio, vet også at den kom i noen meget potente versjoner med turbo, og det er nok i denne retningen Alpine tenker når de planlegger sin nye kompaktmodell.
Les også: Ambisjoner hos Renaults sprekeste
Regn med at Alpine A5 blir en bil som vekker oppsikt i trafikken med sportslige detaljer og egenskaper som et senket chassis, en front som nærmest slikker bakken, bredere skjermer, bakvinge, spesialfelger og egne Alpine-farger. Og selvsagt et sportslig interiør.
Mens en gjenfødt Renault 5 får en moderat drivlinje med rundt 130-140 hestekrefter kan du regne med at Alpine-versjonen vil få det dobbelte – muligens kombinert med firehjulsdrift.