-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kia viser sin GT-utfordrer
Kia går ikke like ekstremt til verks som Hyundai når de viser sin utfordrer i GT-segmentet.
Hyundai prøver jo å overgå Volkswagen eller utfordre Mercedes til duell med sine N-modeller. Søsterfirma Kia er mer moderate, og det vil de dra fordeler av når bilene skal avgifts-beregnes.
Nå er jo ikke hestekrefter lenger noe tema for norske bilavgifter, men med økt effekt følger som regel økte utslipp av både CO2 og NOx, og det koster.
I Kia Ceed GT sitter fortsatt en 1,6-liters turbo med 204 hester. Sikkert nok til å gi en lekelysten bil når den i tillegg er utstyrt med senket og stivet chassis.
Designmessig skiller Ceed GT seg ut gjennom spesielle støtfangere foran og bak, sideskjørt og en serie røde detaljer.
Her er Kias hovedattraksjon i Paris
Innendørs er det myke materialer på de delene du berører, frisket opp med metalldekor. Dashbordet er førerorientert med en stor berøringsskjerm øverst.
For første gang kan Ceed GT leveres med en 7-trinns dobbel clutch girkasse som alternativ til den 6-trinns manuelle kassen som er standard.
Produksjonen av Ceed GT starter ved Zilina-anlegget i Slovakia i november og utleveringen starter i første kvartal 2019.
For de som ikke trenger drøyt 200 hester, men likevel ønsker en bil som skiller seg ut fra mengden, kan Kias nye GT Line være alternativ.
Her får du sportslige detaljer til både eksteriør og interiør, selv om du nøyer deg med en mindre motor. Tilbehøret er tilpasset alle tre karosseriformer – både femdørs, stasjonsvogn og den splitter nye Proceed som Kia omtaler som en shooting brake.