-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Supra, bilde for bilde
Toyota skal avduke sin nye Supra på Detroit-utstillingen om to uker. Men det lekker stadig ut bilder som viser hva vi har i vente.
De som venter på en ny Supra må være blant de mest tålmodige bilkunder i verden. Ryktene om en ny Supra startet allerede på Detroit-utstillingen i 2014 da Toyota viste sitt FT-1 konsept.
Vi har vist spionbilder her på BilNorge i flere runder, første gang var vel i 2016, og så da den opptrådte sammen med sin nære slektning, BMW Z4, under vintertesting for snart to år siden.
På fjorårets Genève-utstilling bekreftet Toyota endelig offisielt det alle visste, at de utviklet en ny Supra, samtidig som de viste en tøff prototyp dresset opp i racing-klær.
I juli var en lett kamuflert bil med i det klassiske bakkeløpet på Goodwood, og i den forbindelse presenterte vi også datamanipulerte illustrasjoner fra Automedia som overlot lite til fantasien.
I et av årets siste langdistanseløp på Nürburging var den også på plass, antagelig som en forberedelse til 2019-utgaven av 24-timersløpet hvor den skal delta.
På testløpet i oktober kjørte den ikke for å vinne, mest for å sanke erfaring, så den var ofte i depotet slik at våre fotografer fikk sikret seg massevis av bilder som vi presenterer her.
Og nå som avdukingen i Detroit nærmer seg med stormskritt, dukker det stadig opp nye glimt.
Toyota har selv sendt ut et bilde av sidespeilet som illustrasjon til en melding om at den første produksjonsbilen skal auksjoneres bort av Barret-Jackson i Arizona, den vil gi et betydelig beløp til veldedige organisasjoner.
Og i løpet av de siste ukene har nettstedet Supra MKV forum presentert flere biler, helt uten kamuflasje.
Heldigvis har produksjonsbilen mye til felles med FT-1 konseptet fra 2014, men selvsagt er en del av de mest ekstreme uttrykkene tonet ned på vei mot produksjonen. Men det er artig å se at de også har tatt med seg «double bubble» taket over til produksjon.
Det er altså femte generasjon Supra vi snart skal møte, du kan se noen av de tidligere utgavene her.
Bilen er utviklet på samme plattform som BMWs nye Z4. Supra vil også dele drivlinjer med Z4 og bygges på samme fabrikk, nemlig hos Magna Steyr i Østerrike.
Første motor blir BMWs 3,0-liters rekkesekser som i Supra vil yte 340 hestekrefter, nok til en null-til-hundre-tid på rundt fem sekunder. Siden vil den også tilbys med en firesylindret motor, også den fra BMW, en 2,0-liter med 265 hk.
Men med Toyotas klare satsing på hybride drivlinjer kan vi også regne med at et hybrid alternativ dukker opp på et noe senere tidspunkt, selvsagt basert på Toyotas egen teknologi.
14. januar skal bilen avdukes i Detroit, og de første kundene får sine biler levert fra sommeren 2019 som 2020-modeller.