-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Elektrisk 3-serie
Den kan se ut som en lett kamuflert 3-serie, men stickers og manglende eksosrør avslører hva det egentlig er.
BMW har tidligere sagt at de ikke vil bygge en elektrisk utgave av 3-serien, men nå ser det ut til at planene er endret. Bilen på bildene er utvilsomt en 3-serie, men stickers avslører at den er el-drevet, noe som også bekreftes av ikke synlig eksosrør.
Prototypen er basert på den forlengede utgaven av 3-serien som selges eksklusivt i Kina, og det er nok nettopp Kina som blir markedet for denne modellen. Det er også der den vil bli bygget av BMW Brilliance Automotive i Shenyang.
Argumentet for å bruke modellen med strukket akselavstand er sannsynligvis å få plass til et stort nok batteri til å oppnå en fornuftig rekkevidde. Modellen vi får til Europa, den kommende i4, er basert på en 4-serie Gran Coupé som også har strukket akselavstand.
Under den godt kamuflerte fronten skuler det seg en tett grill, slik tilfellet er på den kommende iX3 som skal på markedet i løpet av høsten som BMWs første SUV med ren eldrift.
Det er også logisk at denne modellen vil dele drivlinje med iX3, og i så fall snakker vi ren bakhjulsdrift, maks effekt på 286 hestekrefter og en rekkevidde på minimum 440 kilometer dersom de får plass til å benytte samme batteripakke som i SUV-en (75 kWt).
Den kommende i4 får vesentlig mer effekt og enda lengre rekkevidde.